The news is by your side.

Advertisement

کامیاب سال تمام ہوا، سالِ نو کے نئے چیلینجوں کا مقابلہ کرنے کو تیارہیں، آرمی چیف

راولپنڈی : چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر باجوہ نے کہا ہے کہ ایک یادگار سال اختتام پذیر ہوگیا ہے اور سال 2018 انتہائی اہمیت کا حامل ہے جس میں کئی داخلی اور خارجی چیلینجز درپیش ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے تعلقات عامہ کے ادارے (آئی ایس پی آر) کے ڈی جی میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر سپہ سالار پاک فوج قمر باجوہ کے نئے سال سے متعلق بیان کو شائع کیا ہے۔

اپنے بیان میں آرمی چیف کا کہنا تھا کہ ایک کامیاب سال بیت گیا ہے ایک اور نیا سال نئے اہداف اور مقابلوں کے ساتھ آن پہنچا ہے ، پاک فوج ان اندرونی و بیرونی اور غیر معمولی چیلینجوں کا مقابلہ کرنے کی مکمل صلاحیت رکھتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاک فوج مشکلات اور مسائل کو چیلینج کے طور پر لیتی ہے اور انہیں حاصل کرنے کے لیے اپنی تمام تر پیشہ ورانہ مہارت کو بروئے کار لاتے ہوئے ان چیلینجز کو مواقعوں میں تبدیل کرنے کی مکمل صلاحیت رکھتی ہے۔

آرمی چیف نے مزید کہا کہ کوئی بھی پاکستان کے عزم کو شکست نہیں دے سکتا، ہم نے اہداف کا ایک حصہ طے کر لیا اور انشااللہ باقی کا کام بھی متحد ہو کرسرانجام دیں گے۔

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے کہا کہ دنیا کی کوئی بھی طاقت پاکستان کے عزم و حوصلوں کو شکست نہیں دے سکتا اور انشااللہ سال 2018 پاکستان میں دہشت گردی کے خاتمے کا سال ہوگا۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں