The news is by your side.

Advertisement

اسرائیل کی نہتے فلسطینیوں کے خلاف سازش بے نقاب

بیت المقدس : اسرائیل کی نہتے فلسطینیوں کے خلاف سازش بے نقاب ہوگئی، غیر ملکی خبر رساں ادارے نے پتھر پھینکتے اور فلسطینیوں پر فائرنگ کرتے اسرائیلی ایجنٹس کی ویڈیو جاری کردی.

نہتے فلسطینیوں پر مظالم ڈھانے کیلئے اسرائیل اوچھے ہتھکنڈوں پر اتر آیا، پہلے اسرائیلی سیکورٹی فورسز پر پتھر پھینکنے والے فلسطینیوں کو گولی مارنے کا حکم جاری کیا، بعد ازاں اپنے کارندے فلسطینیوں کو ورغلانے کیلئے مقبوضہ بیت المقدس اور مغربی کنارے میں پھیلادیے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی فوٹیج میں واضح طور پر دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح پہلے اسرائیلی کارندے فلسطینیوں کو پتھر پھینکنے کیلئے ورغلا رہے ہیں بعد ازاں اسرائیلی سیکورٹی فورسز کے آتے ہی واپس فلسطینیوں پر پتھر برسانا اورفلسطینی مظاہرین پر فائرنگ کرنا شروع ہوجاتے ہیں اور فلسطینی کو پکڑ کر اسرائیلی سیکورٹی فورسز کے ہمراہ تشدد کا نشانہ بناتے ہیں۔

مسجد اقصی میں نمازیوں پر اسرائیلی سیکورٹی فورسز کے حملے بعد سے مقبوضہ بیت المقدس اور مغربی کنارے میں حالات کشیدہ ہیں، پیر کے روز پتھر پھینکنے کے الزام میں تیرہ سالہ لڑکے سمیت فلسطینی نوجوان کو موت کے گھاٹ اتاردیا تھا جبکہ اتوار سے ابتک اسرائیلی مظالم کے نتیجے میں ایک سو ستر سے زائد فلسطینی زخمی ہوچکے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں