اسرائیلی فوج کی فائرنگ، 4 فلسطینی شہید: Israel, Firing, Gaza, Palestine
The news is by your side.

Advertisement

اسرائیلی فوج کی فائرنگ، 4 فلسطینی شہید

غزہ: فلسطین میں فوجی جارحیت کا سلسلہ جاری ہے، اسرائیلی فوج نے فائرنگ کرکے چار نہتے فلسطینیوں کو شہید کردیا۔

تفصیلات کے مطابق اسرائیلی فوج کے ہاتھوں فلسطین میں نہتے اور معصوم شہروں کی شہادتیں اب بھی جاری ہیں، آج چار فلسطینوں کو شہید کردیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق فلسطینی وزارت صحت کا کہنا ہے کہ جمعے کے روز غزہ سرحد پر ہونے والے تازہ مظاہروں میں اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے نو عمر لڑکا سمیت تین افراد شہید ہوئے۔

جمعے کے روز فلسطینیوں کی جانب سے فلسطین اور غزہ کی سرحد پر ہونے والے مظاہروں میں اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے درجنوں افراد زخمی بھی ہوئے۔

دوسری جانب اسرائیلی فوج نے ڈھٹائی کا مظاہرہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ فلسطینیوں کی جانب سے ہم پر حملے کیے جارہے تھے جبکہ جوابی کارروائیوں میں ہلاکتیں ہوئیں۔

اسرائیلی فورسز کی فائرنگ، فلسطینی نوجوان شہید، درجنوں زخمی

خیال رہے کہ گذشتہ ہفتے غاصب صیہونی ریاست کے خلاف غزہ کی پٹی پر جمعے کے روز حق واپسی کے لیے احتجاج کرنے والے نہتے فلسطینوں پر اسرائیلی فوجیوں کی براہ راست فائرنگ اور آنسو گیس کی شیلنگ کے نتیجے میں 1 فلسطینی شہید جبکہ متعدد شہری زخمی ہوگئے تھے۔

یاد رہے کہ صیہونی افواج کی 10 اگست کو غزہ میں واقع عمارت پر فضائی بمباری کے نتیجے میں 18 فلسطینی زخمی ہوگئے تھے، متاثرہ عمارت میں ثقافتی مرکز اور دفاتر قائم تھے۔

گذشتہ ماہ کی 4 تاریخ کو بھی غاصب صیہونی ریاست کے خلاف غزہ کی پٹی پر احتجاج کرنے والے نہتے فلسطینوں پر اسرائیلی فوجیوں کی براہ راست فائرنگ اور آنسو گیس کی شیلنگ کے نتیجے میں دو فلسطینی شہید جبکہ سیکڑوں شہری زخمی ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں