spot_img

تازہ ترین

بانی پی‌ ٹی آئی نے صدر کے لیے کِسے نامزد کیا؟ نام سامنے آگیا

اسلام آباد : سنی اتحاد کونسل کی جانب سے...

ملک کا اگلا وزیراعظم کون ؟ فیصلہ کل ہوگا

اسلام آباد :پاکستان کے نئے وزیراعظم کا انتخاب کل...

کراچی میں بارش کے بعد سردی مزید بڑھ گئی

شہر قائد میں گزشتہ روز ہونے والی بارش کے...

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

سر میں خارش کی وجہ خشکی نہیں ہوتی؟ تحقیق

کسی محفل میں دوران گفتگو اگر اچانک سر میں کھجلی ہوجائے تو یہ کافی پریشان کن اور شرمندہ کردینے والا عمل ہوتا ہے, یہ کھجلی صرف بالوں کی خشکی یا جوؤں سے نہیں بلکہ اس کی دیگر وجوہات بھی ہوسکتی ہیں۔

اگر آپ کے سر میں کافی عرصے سے خارش ہو رہی ہے تو اسے ہرگز نظر انداز مت کریں کیونکہ طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ صورتحال کئی طرح کے سنگین عارضوں کا بھی سبب ہوتی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق آن لائن فارمیسی ’کیمسٹ کلک‘ کے ماہرین کا کہنا ہے کہ اگر کبھی کبھار آپ کے سر میں خارش ہوتی ہے تو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں۔

لیکن اگر خارش کی شکایت مسلسل ہونے لگے تو یہ خطرناک صورتحال ہے کیونکہ یہ بلڈ شوگر لیول بڑھنے کی علامت ہوسکتی ہے جس کا مطلب ہے کہ آپ کو ذیابیطس کا عارضہ لاحق ہو چکا ہے۔

آن لائن فارمیسی کے ماہر عباس کنعانی نے بتایا کہ ہائی بلڈ شوگر جسم میں انفلیشن کا سبب بن سکتی ہے اور اس سے خون کی وریدوں، بافتوں اور اندرونی اعضاء کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

اس کے علاوہ اس سے آپ کے ہیئر فولیکلز تک آکسیجن اور غذائی اجزاءکی ترسیل متاثر ہو سکتی ہے جس سے آپ کے بالوں کو بھی نقصان پہنچ سکتا ہے۔

خون میں شوگر کے بڑھ جانے سے دیگر کئی عارضے بھی لاحق ہو سکتے ہیں چنانچہ اگر آپ کے سر میں مسلسل کھجلی ہو رہی ہو تو اپنا شوگر لیول ضرور چیک کروائیں۔

Comments

- Advertisement -