اسکواش لیجنڈ جہانگیر خان پودا لگا کر سرعام کی مہم کا حصہ بن گئے - اپنے حصے کا پودا لگادیا
The news is by your side.

Advertisement

اسکواش لیجنڈ جہانگیر خان پودا لگا کر سرعام کی مہم کا حصہ بن گئے

کراچی : اسکواش لیجنڈ جہانگیر خان بھی جشن آزادی کے حوالے سے سرعام ٹیم کی شجر کاری مہم کا حصہ بن گئے، انہوں نے اپنے حصے کا پودا لگادیا۔

تفصیلات کے مطابق جشنِ آزادی منفر داندازمیں منانے کے لیے سرِعام ٹیم کی ملک بھر میں تاریخ ساز شجرکاری مہم جاری ہے، جشنِ آزادی اس کی اصل روح کے مطابق منانے کے لیے اے آر وائی نیوز کے پروگرام سرعام کے جانباز اب تک کئی شہروں میں ہزاروں پودے لگا چکے ہیں۔

سر عام کے میزبان اقرارالحسن کا کہنا ہے کہ ہمارا عزم ہے کہ یوم آزادی چودہ اگست تک چودہ لاکھ پودے لگادیں گے، اس سلسلے میں ٹیم سرعام کی شجر کاری مہم کے جوش وجذبے سے متاثر ہوکر اسکواش لیجنڈ جہانگیرخان بھی شجرکاری مہم کاحصہ بن گئے۔

انہوں نے بھی اپنے حصے کا پودا لگا کر مہم میں بھرپور حصہ لیا، ان کا کہنا تھا کہ اقرارالحسن اور ان کی ٹیم کو مکمل سپورٹ کرتا ہوں، جہانگیرخان نے عوام سے بھی اپیل کی کہ وہ بھی اس مہم کو کامیاب بنائیں اور اپنے حصہ کا پودا ضرور لگائیں۔

مزید پڑھیں: ٹیم’’سرعام ‘‘ کے ہزاروں جوانوں نے وطن کوسنوارنے اورعالیشان بنانے کا حلف اٹھالیا

یاد رہے کہ رواں سال یوم پاکستان پر اے آر وائی نیوز کے معروف پروگرام ’’ سرعام ‘‘ کے اینکر اور سینئر صحافی اقرار الحسن نے ایک نئے ولولے اور جوش و جذبے کے ساتھ مینار پاکستان لاہور میں خصوصی پروگرام کیا۔

اس موقع پر ٹیم سرِعام کے ہزاروں جانبازوں نے23مارچ کے دن مینارِ پاکستان کے سائے تلے قراردادِ پاکستان کی یاد میں وطن کو سنوارنے اور عالیشان بنانے کا حلف اٹھایا۔ مختصر مگر جامع قرار داد دو نکات پر مشتمل تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں