The news is by your side.

Advertisement

چینی کی قیمت میں اضافہ ، جہانگیر ترین میدان میں آگئے

اسلام آباد : تحریک انصاف کے رہنما جہانگیرترین بجٹ میں چینی کی قیمت میں اضافے پر میدان میں آگئے اور کہا میری توخواہش ہےچینی پرکوئی ٹیکس نہ ہو، ٹارگٹ پورا کرنے کیلئے چینی سمیت دیگراشیا پر ٹیکس بڑھایاگیا، عوام کوتھوڑاعرصہ بوجھ برداشت کرنا پڑےگا۔

تفصیلات کے مطابق چینی کی قیمت میں اضافے پر تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کابیان سامنےآگیا، جس میں جہانگیر ترین نے کہا میری توخواہش ہےچینی پرکوئی ٹیکس نہ ہو، ٹیکس ختم ہونے سے چینی 10 روپےسستی ہوسکتی ہے، ٹیکس نہ لگانےسےحکومت کےبجٹ میں خسارہ آجاتاہے۔

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا میرا اپنا چینی کا کاروبار ہے، تبصرہ کرنامناسب نہیں لگتا، حکومت نے ساڑھے 5ہزار ارب ٹیکس کا ٹارگٹ رکھاہے، یہ ٹیکس ٹارگٹ ملکی تاریخ کاسب سےبڑاٹارگٹ ہے۔

انھوں نے مزید کہا ٹارگٹ پورا کرنے کیلئے چینی سمیت دیگراشیا پر ٹیکس بڑھایاگیا، عوام کوتھوڑاعرصہ بوجھ برداشت کرنا پڑےگا، حالات بہتر ہونگے تو قیمتیں کم ہو جائیں گی۔

مزید پڑھیں :  چینی کی قیمتوں میں اضافہ کیاگیا اس پرنظرثانی کرنی چاہیے، اسد عمر

یاد رہے گذشتہ روزسابق وزیر خزانہ اسدعمر نے قومی اسمبلی میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا تھا بجٹ میں کچھ ایسےاقدامات ہیں جس پرنظرثانی کرنی چاہیے، چینی کی قیمتوں میں اضافہ کیاگیا اس پرنظرثانی کرنی چاہیے۔

اسد عمر کا کہنا تھا بجٹ اجلاس میں کسی اور کا نہیں معلوم شیخ رشید نے چینی کی قیمتوں پراعتراض کیا، چینی پر ٹیکس مناسب نہیں واپس لینا چاہیے، چینی کی قیمتیں کم کرنی چاہیے اور چینی کی قیمتیں بڑھنےکی تحقیقات ہونی چاہئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں