The news is by your side.

Advertisement

جاپانی وزیراعظم تہران پہنچ گئے، امریکا ایران تنازعہ زیرِغور آئے گا

تہران: جاپان کے وزیراعظم شنزو آبے سرکاری دورے پر ایران پہنچ گئے، جہاں وہ امریکا ایران تنازعے پر تبادلہ خیال کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق جاپانی وزیراعظم شینزو آبے اپنے دو روزہ دورے پر تہران پہنچ گئے، دورے کا مقصد ایران اور امریکا کے مابین جاری کشیدگی میں کمی لانا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق جاپانی وزیراعظم ایران میں ملکی صدر حسن روحانی سے خصوصی ملاقات کریں گے، دریں اثنا دیگر حکومتی عہدیداروں سے ملیں گے۔

جاپانی وزیراعظم اپنے خصوصی دورے پر ایران پہنچے ہیں، امریکا اور ایران کے درمیان جاری کشیدگی کے خاتمے کے لیے شنزو آبے ثالثی کی پیش کش کرسکتے ہیں۔

شنزو آبے جاپان کے ایسے پہلے وزیراعظم ہیں، جو گزشتہ اکتالیس برسوں کے دوران اس ملک کا دورہ کر رہے ہیں۔ وہ آج سپریم لیڈر آیت اللہ خامنہ ای سے ملاقات کریں گے۔

خیال رہے کہ جاپان امریکی پابندیوں سے پہلے تک ایرانی تیل کا ایک اہم خریدار رہا ہے اور یہی وجہ ہے کہ وہ تہران اور واشنگٹن کے مابین ثالث کا کردار ادا کرنا چاہتا ہے۔

شمالی کوریا تنازعہ، صدر ٹرمپ کی جاپانی وزیراعظم سے جلد ملاقات متوقع

جاپانی وزیراعظم کے ایران پہنچے پر عوام کا ایک طبقہ سخت ناراض ہے، وہ چاہتے ہیں کہ امریکا سے مذاکرات کسی صورت نہیں ہونی چاہیے نہ ہی جاپانی وزیراعظم کی ثالثی قبول ہوگی۔

شنزو آبے کے ایران ایئرپورٹ پہنچے پر حسن روحانی نے ان کا پرتپاک استقبال کیا تھا، البتہ وہاں موجود درجنوں طالب علموں نے احتجاج بھی ریکارڈ کرایا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں