The news is by your side.

Advertisement

سیکیورٹی نے اس ’بھارتی کھلاڑی‘ کو پکڑ کر پچ سے کیوں نکالا؟ (ویڈیو دیکھیں)

دوران میچ پچ میں‌ کھلاڑی کے روپ میں‌ اچانک گھسنے کے لیے مشہور شائق نے ایک بار پھر سیکورٹی کی دوڑیں لگوا دیں۔

جمعے کو انڈیا اور انگلینڈ کے درمیان کھیلے جانے والے میچ میں یو ٹیوبر ڈینئل جاروِس ایک بار پھر پچ میں گھس گیا، اس بار وہ بیٹمسین کے روپ میں تھا۔

گزشتہ روز 27 اگست کو انڈیا اور انگلینڈ کے درمیان ہیڈنگلے میں تیسرا ٹیسٹ میچ جاری تھا، کہ اچانک جاروِس عرف جاروو انڈین بیٹسمین کی وردی میں اچانک اس طرح نمودار ہو گیا جیسے بیٹنگ کے لیے آ رہا ہو۔

عین اسی وقت انڈین بلے باز روہیت شرما آؤٹ ہو کر پویلین لوٹ رہا تھا، جاروو بڑے مزے سے بلے باز کے لباس میں بلا اٹھائے آیا اور پچ کے درمیان تک پہنچ گیا۔

سب سمجھ رہے تھے کہ نیا بیٹسمین کھیلنے آیا ہے، لیکن جب سیکیورٹی معاملہ سمجھ گئی تو اس کی طرف دوڑ کر اسے پکڑا اور گراؤنڈ سے باہر نکالنے لگے، لیکن جاروو زور لگا کر انھیں قائل کرنے لگا کہ وہ بھارتی بلے باز ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے بھی یہ شخص لارڈز کرکٹ اسٹیڈیم میں دوسرے ٹیسٹ میچ کے تیسرے دن میچ کے دوران پچ میں گھس آیا تھا، اس وقت بھی اس نے ٹیم انڈیا کی جرسی پہنی ہوئی تھی جس پر لکھا تھا Jarvo69، وہ اطمینان سے چلتا ہوا آیا اور فیلڈ میں تبدیلیوں کے احکامات دینے لگا۔

سیکیورٹی ٹیم کو اسے سمجھنے میں کافی دیر لگی، وہ یہی سمجھ رہے تھے کہ یہ بھی ٹیم کا کھلاڑی ہے، تاہم جیسے ہی پتا چلا انھوں نے اسے پکڑ کر نکال باہر کر دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں