The news is by your side.

Advertisement

’’سات براعظم ہیں صرف ہمارے پاس بابر اعظم ہے‘‘

کراچی: قومی ویمن کرکٹ ٹیم کی کپتان جویریہ خان نے قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کو زبردست انداز میں سالگرہ کی مبارک باد پیش کی۔

تفصیلات کے مطابق قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم آج اپنی 26ویں سالگرہ منارہے ہیں، بابر اعظم کو ساتھی کھلاڑیوں، آئی سی سی، پی سی بی اور مداحوں کی جانب سے سالگرہ کی مبارک باد دینے کا سلسلہ جاری ہے۔

بابر اعظم کو سابق کپتان سرفراز احمد، حسن علی، شاداب خان، شاہین آفریدی سمیت دیگر کھلاڑیوں نے جنم دن کی مبارک باد دیتے ہوئے انہیں دعائیں دیں۔

قومی ویمن کرکٹ ٹیم کی کپتان جویریہ خان نے بھی بابر کو سالگرہ کی مبارک باد پیش کرتے ہوئے لکھا کہ ’یہاں سات براعظم ہیں صرف ہمارے پاس بابر اعظم ہے۔’

جویریہ کی جانب سے بابر اعظم کو منفرد انداز میں مبارک دینے پر مداحوں نے بھی سراہا ہے، فیس بک پر 5 ہزار صارفین نے اسے لائک کیا جبکہ 30 سے زائد صارفین سے شیئر کیا۔

سوشل میڈیا صارفین نے جویریہ کے پیغام پر تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ ’جویریہ کی جانب سے صحیح معنوں میں بابر اعظم کو خراج تحسین پیش کیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ قومی ٹیم کے کپتان اور اسٹار بیٹسمین بابر اعظم 26 برس کے ہوگئے، بابر اعظم نیشنل ٹی ٹوینٹی کپ میں اپنی شاندار کارکردگی سے ٹیم کی کامیابی میں اہم کردار ادا کررہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں