The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی جویریہ خان آئی سی سی ویمن ڈیولپمنٹ اسکواڈ کی کپتان مقرر

دبئی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے پاکستان کی جویریہ خان کو آئی سی سی ویمن ڈیولپمنٹ اسکواڈ کا کپتان مقرر کردیا۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی کی جانب سے پاکستانی ویمن ٹیم کی کرکٹر جویریہ خان کو آئی سی سی ویمن ڈیولپمنٹ اسکواڈ کی کپتان مقرر کیا گیا ہے، آئی سی سی ویمن گلوبل ڈیولپمںٹ اسکواڈ میں 7 ملکوں سے خواتین کھلاڑی شامل کی گئی ہیں۔

اسکواڈ انگلینڈ میں مختلف ٹیموں کے خلاف 6 ٹی ٹوینٹی میچز کھیلے گا، اسکواڈ کی دیگر کھلاڑیوں کا تعلق ایسوسی ایٹ ممالک سے ہے۔

جویریہ خان کا کہنا تھا کہ ویمن ڈیولپمنٹ اسکواڈ کا کپتان مقرر کیا جانا میرے لیے اعزاز کی بات ہے، دوسرے ممالک کی ٹیم کی کھلاڑیوں کے ساتھ کھیل کر انفرادی کارکردگی بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔

قومی ویمن کرکٹ ٹیم کی سابق کپتان ثنا میر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں جویریہ خان کو مبارک باد دیتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

آئی سی سی کا کہنا ہے کہ ویمن ڈیولپمنٹ اسکواڈ کا مقصد خواتین کرکٹر کے کھیل کو بہتر بنانا ہے، اس سے قبل انگلینڈ کرکٹ بورڈ ڈبلیو جی ڈی ایس پروگرام نومبر اور جولائی 2018 میں منعقد کرچکا ہے۔

ویمن ڈیولپمنٹ اسکواڈ اپنا پہلا میچ 29 جولائی کو انگلینڈ ویمن اکیڈمی کے درمیان کھیلے گی جبکہ دوسرا میچ 31 جولائی کو ساؤڈرن وائپرز کے درمیان کھیلا جائے گا۔

اسی طرح جمعہ 2 اگست کو ویمن ڈٰولپمنٹ اسکواڈ کی ٹیم سرے اسٹارز کا سامنا کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں