ڈان 3 میں شاہ رخ کے ساتھ نئی حسینہ نظر آئیں گی -
The news is by your side.

Advertisement

ڈان 3 میں شاہ رخ کے ساتھ نئی حسینہ نظر آئیں گی

ممبئی : بھارتی فلم ’’ڈان 3 ‘‘کے  میں معروف اداکار شاہ رخ خان کے ساتھ جنگلی بلی ( پریانکا چوپڑا ) نہیں بلکہ سری لنکن حسینہ جیکولین فرنانڈس ہیروئن کا کردار ادا کریں گی۔

تفصیلات کے مطابق فلمساز رتیش سدھوانی اور فرحان اختر کی جانب  پہل کی گئی تھی مگر اداکارہ نے بالی ووڈ میں مصروفیات کی وجہ سے کوئی دلچسپی ظاہر نہیں کی گئی تھی ،  فلم سازوں کے ذرائع کے دعویٰ کیا ہےکہ فلم ڈان 3 پریانکا کے بغیر مکمل نہیں ہوسکتی  کیو نکہ فلم کے دو حصوں میں اداکارہ بہت اچھی اداکاری کرچکی ہیں۔

shahrukh (1)

بھارتی ویب سائٹ  بالی ووڈ ڈاٹ کام کے مطابق ’’ڈان-3‘‘ میں شاہ رخ خان کے ساتھ سری لنکن حسینہ جیکولین فرنانڈس  مرکزی کردار دا کریں گی، اس حوالے سے ہدایتکار فرحاں اختر کا ایک متضاد بیان سامنے آیا ہے جس میں انہوں نے فلم کے حوالے سے حکمت عملی تیار کرلی ہے، جبکہ فلم ساز تیش نے کہا ہے کہ فلم کی شوٹنگ جلد شروع ہوجائے گی ۔

اب دیکھنا یہ ہے کہ یہ نئی جوڑی ’’ ڈان-3‘‘ کو کامیابی دلوانے میں کامیاب ہوتی ہے یا نہیں  تاہم اس حوالے سے فلم سازوں کی جانب سے کوئی باضابطہ اعلان سامنے نہیں آیا، جبکہ فرحان اختر نے ان خبروں کی تردید کردی ہے۔

واضح رہے 1978 میں  ریلیز ہونے والی فلم ’’ ڈان‘‘ میں امیتابھ بچن نے کردار ادا کیا تھا، جس کے بعد 2006 میں اس کا ری میک بنایا گیا ، جسے فلم بینوں نے بہت سراہا اور فلم سپر ہٹ ثابت ہوئی۔ اب تک اس فلم کے دو پارٹ ریلیرز ہوچکے ہیں اور تیسرے پارٹ کی شوٹنگ جلد شروع ہونے کی توقع کی جارہی ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں