The news is by your side.

Advertisement

جیف بیزوس دنیا کی امیر ترین شخصیت بن گئے

جیف بیزوس 211 بیلن ڈالرز ملکیت کے ساتھ تاریخ کے سب سے امیر آدمی بن گئے ہیں، بلوملبرگ کی رپورٹ کے مطابق بیزوس کی کل مالیت 185.5 بلین ڈالرز ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایمیزون کے بانی جیف بیزوس نے ایلون مسک کو پیچھے چھوڑ دیا، دنیا کی امیر ترین شخصیات میں پہلے نمبر پر آگئے۔

دنیا کے دولت مند ترین افراد کی دوڑ کے مقابلے میں تین شخصیات شامل ہیں، جمعرات کو مقابلہ اس وقت بڑھ گیا جب ایلون مسک کی دولت کا تخمینہ دن کے اختتام پر 177.4 بلین ڈالرز لگایا گیا اور انہوں نے فرانس کے لگژری میگنیٹ برنارڈ آرنالٹ سے دوسری پوزیشن لے کر اپنے نام کرلی۔

بیزوس کے پاس دنیا کی سب سے بڑی آن لائن خریدوفروخت کی ویب سائٹ ایمازون کے تقریبا ذاتی 51 ملین شیئرز ہیں۔ انہوں نے 2012 میں سب سے زیادہ ملکیت رکھنے والا شخص کا ریکاڈ توڑ دیا ہے۔

سابق ایمازون کے سی ای او جیف بیزوس پہلے ہی دنیا کے ارب پتیوں کی لسٹ میں شامل تھے مگر اب ان کا شمار تاریخ کے سب سے امیر افراد میں ہونے لگا ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ چند ہفتوں سے دولت مند ترین افراد کی جنگ کا میدان ایلون مسک، جیف بیزوس اور فرنچ مین برنارڈ آرنالٹ کے درمیان کے درمیان گرم ہے۔

برنارڈ آرنالٹ جو کہ اس ہفتے کے آغاز پر سرفہرست تھے، تاہم گزشتہ دو دنوں میں انکی دولت میں 21 بلین ڈالرز کے مساوی کمی آئی، اور اسی صورتحال کے باعث ایمیزون کے بانی جیف بیزوس 185.5 بلین ڈالرز کے ساتھ اول پوزیشن پر آگئے یعنی وہ دنیا کے دولت مند ترین لوگوں میں پہلے نمبر پر ہیں، جبکہ ایلون مسک دوسرے اور فرنچ مین برنارڈ آرنالٹ تیسرے نمبر پر ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں