The news is by your side.

Advertisement

بل گیٹس کی بڑی بیٹی نے مسلمان لڑکے سے شادی کرلی

مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس کی بڑی بیٹی نے مسلمان مصری منگیتر سے شادی کرلی، پہلے خفیہ مسلم تقریب اور بعد ازاں نیویارک کی تقریب میں شادی کا باقاعدہ اعلان کیا گیا۔

عر ب میڈیا کی رپورٹ کے مطابق یہ تقریب جینیفر کے ویسٹ چیسٹر ہارس فارم میں منعقد ہوئی جس میں کثیر تعداد میں مہمانوں نے شرکت کی۔اس موقع پر سڑکوں کو بند کردیا گیاجبکہ اس شادی پر 20 لاکھ ڈالرز سے زائد کا خرچہ ہوا۔

رپورٹ کے مطابق پہلے ایک خفیہ مسلم تقریب اور پھر 16 اکتوبر کو نیویارک میں ایک عام تقریب میں یہ جوڑا رشتہ ازدواج سے منسلک ہوا۔اسی جگہ پہلے شادی کی رسومات نجی طور پر ادا کی گئی اور پھر دعوت کا انعقاد ہوا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Katharine (@jenniferkgates)

بل گیٹس کی بڑی بیٹی جینیفر اور ان کے مسلمان مصری شوہر نائل نصر کے معاشقے کی رپورٹس2017 میں سامنے آئی تھیں اور اس وقت ہی یہ چہ مگوئیاں ہوگئی تھیں کہ جلد ہی دونوں شادی کرلیں گے۔

نائل نصر اور جینیفر گیٹس نے امریکا کی اسٹین فورڈ یونیورسٹی سے ماسٹر کر رکھا ہے، مصری نوجوان نے 2013جب کہ جینیفر گیٹس نے 2018 میں ماسٹر کیا اور دونوں کو گھڑ سواری کا شوق ہے۔

واضح رہے کہ نائل نصر کے والدین عرب ملک کویت میں آرکیٹک کی ایک کمپنی چلاتے ہیں، وہ کاروبار کے سلسلے میں ہی مصر سے 3 دہائیاں قبل کویت منتقل ہوئے تھے۔

نائل نصر کی پیدائش امریکا میں ہوئی تھی تاہم ان کی پرروش کویت میں ہوئی اور انہوں نے اعلیٰ تعلیم امریکا سے حاصل کی۔

تاہم جینیفر گیٹس کی جانب سے ماسٹر کی تعلیم کی وجہ سے ان کی شادی ممکن نہ ہوسکی لیکن دونوں اس عرصے کے دوران انتہائی قریب رہے اور ایک دوسرے سے رومانس کرتے دکھائی دیے۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں