JF 17 Thunder دبئی ایئرشو پاکستانی جےایف17تھنڈرطیارہ توجہ کا مرکز
The news is by your side.

Advertisement

دبئی ایئرشو، پاک فضائیہ کا جےایف17تھنڈرطیارہ توجہ کا مرکز

دبئی: ایئرشومیں پاک فضائیہ کا جےایف17تھنڈرطیارہ توجہ کامرکز بن گیا، دبئی ورلڈسینٹرایئرپورٹ پر جےایف17تھنڈرطیارے کی شاندار پر فارمنس پر پُر جوش شائقین نے تالیاں بجا کر داد دی۔

تفصیلات کے مطابق شائقین کی ایک بہت بڑی تعداد کی موجودگی میں 16ویں دوبئی ائیر شو کی افتتاحی تقریب کا انعقاد ہوا، جس میں پاک فضائیہ کے جے ایف 17 تھنڈر نے اپنی فضائی کارکردگی کا شاندار مظاہرہ کیا، جےایف 17تھنڈر نے مسحور کن فضائی مظاہرہ کیا، جس میں غیر معمولی کرتب دکھائے۔

پاک فضائیہ کے پائلٹ نے اپنی کارکردگی سے تماشائیوں پر سحر طاری کر دیا، مظاہرے کے بعد جب طیارہ واپس آیا تو پر جوش شائقین نے تالیاں بجا کر داد دی ۔ فضائی مظاہرے کے ساتھ ساتھ ایک جےایف 17 طیارہ تمام ہتھیاروں سے لیس زمین پر شائقین کے لیے مرکز نگاہ بنا رہا، جس میں خریداروں اور شائقین نے گہری دلچسپی کا اظہار کیا۔

دلکش اور مہلک لڑاکا طیارے جے ایف 17تھنڈر کے علاوہ جدید ترین تربیتی طیارہ سُپر مشاق بھی پانچ روز جاری رہنے والے اس ائیر شو میں نمائش کے لیے پیش کیا گیا ہے۔

ائیر مارشل احمر شہزاد،چیئرمین پاکستان ائیروناٹیکل کمپلیکس کامرہ نے بھی اس افتتاحی تقریب میں شرکت کی۔

پاک فضائیہ ترجمان کا کہنا ہے کہ جنگی جہازوں میں جے ایف17تھنڈرکوایک نمایاں حیثیت حاصل ہے، پاکستان ائیروناٹیکل کمپلیکس کی کاوش جے ایف 17 تھنڈر ایک کم قیمت ، بہت طاقتور ، ہمہ جہت ، کم وزن اور جدید ترین ایویانکس سسٹم سے مزین ہونے کے ساتھ ساتھ ہر قسم کے جدید ہتھیاروں ، بمبوں ، فضا سے فضا اور فضا سے زمین پر اور اینٹی شپ میزائل سے لیس جنگی جہاز ہے ۔

ترجمان نے مزید کہا کہ جہاز کے اندرڈیجیٹل فلائی بائی وائیر فلا ئٹ کنٹرول سسٹم لگا ہوا ہے جو اسے ہر قسم کے مشن میں فوقیت دلاتا ہے، اس طیارے کی چھوٹے رن وے سے ٹیک آف اور لینڈنگ کی صلاحیت اسے ہر قسم کے فضائی آپریشن میں معاون ثابت ہوتی ہے، جو کہ حال اور مستقبل کی فضائی طاقت کے چیلنجز کو پورا کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

پاک فضائیہ کا کہنا تھا کہ پاکستانی ساختہ سپر مشاق طیارہ جدید آلات اور سہولیات سے لیس ہے جس کی وجہ سے ابتدائی فضائی تربیت کے لئے بہترین خیال کیا جاتا ہے ، سپر مشاق طیارہ جدیدابتدائی فضائی تربیت کی تمام ضروریات کو پورا کرتاہے۔

پاکستان ائیر وناٹیکل کمپلیکس نے بھی اپنی عالمی معیار کے عین مطابق تیار کردہ مصنوعات کی نمائش کے سلسلے میں دبئی ائیر شو میں ایک اسٹال لگایا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں