The news is by your side.

Advertisement

پوزیشن سے مطمئن ہوں، صدارتی انتخاب ہم ہی جیتیں گے، جوبائیڈن

نیویارک / پنسلوینیا : امریکی صدارتی امیدوارجوبائیڈن نے کہا ہے کہ یقین رکھیں صدارتی انتخاب ہم ہی جیتیں گے، ٹرن آؤٹ ہمارے  حق میں بہت بہتر رہا۔

امریکی صدارتی امیدوار کا کہنا تھا کہ ایریزونا میں کامیابی پرخوشی ہے، مشی گن میں جیت کے لئے پرامید ہوں، پنسلوینیا میں بھی ہم فتح یاب رہیں گے۔

جوبائیڈن نے کہا کہ ہمارے حق میں ٹرن آؤٹ بہت بہتر رہا ہے، اپنی پوزیشن سے مطمئن ہوں، ڈیلا ویئر میں موجود تمام لوگوں کو مبارکباد دیتا ہوں، یقین رکھیں کہ ہم جیت کے راستے پر ہیں، صدارتی انتخاب ہم ہی جیتیں گے۔

اس سے قبل پنسلوینیا میں اپنے حامیوں سے خطاب کرتے ہوئے امریکی صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے کہا کہ ری پبلکنز  انتخابی عمل میں خلل ڈال رہے ہیں، ٹرمپ نے آج انتخابات پر سوالات اٹھا کر جھوٹ کا سہارا لیا۔

 ووٹنگ کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے صدارتی امیدوار جو بائیڈن نے ری پبلکنز پرانتخابی عمل میں خلل ڈالنے کا الزام عائد کردیا ان کا کہنا تھا کہ ٹرمپ نے امریکا کو پیچھے دھکیل دیا ہے۔

جوبائیڈن نے کہا کہ ٹرمپ نے آج انتخابات پر سوالات اٹھا کر جھوٹ کا سہارا لیا، ٹرمپ نے امریکا کو پیچھے دھکیل دیا ہے، افریقی امریکیوں کا معاشرے میں اہم کردار ہے۔

ڈیموکریٹ امیدوار نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ اب تک 110ملین سے زائد افراد ووٹ ڈال چکے ہیں، توقع ہے ووٹرز کی تعداد 150ملین سے زیادہ پہنچے گی جو نئی تاریخ رقم کرے گی، ووٹ ڈالنے والوں میں 54 فیصد سے زیادہ خواتین ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں