The news is by your side.

کرونا بوسٹر ڈوز لینے کے بعد جو بائیڈن کا ڈرٹی بم پر رد عمل

واشنگٹن: امریکی صدر نے کہا ہے کہ اگر روس نے ٹیکٹیکل جوہری ہتھیار استعمال کیا تو وہ ’سنگین غلطی‘ کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر جو بائیڈن نے منگل کو وائٹ ہاؤس میں کرونا وائرس کے خلاف بوسٹر شاٹ لگوایا، انھیں جو ویکسین لگائی گئی اس کے فارمولے کو اومیکرون کے BA.4 اور BA.5 ذیلی اقسام کو نشانہ بنانے کے لیے از سرنو ترتیب دیا گیا تھا۔

کووِڈ کا بوسٹر شاٹ لگوانے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے جو بائیڈن نے کہا روس نے اگر یوکرین میں جوہری ہتھیار استعمال کیے تو یہ اس کی سنگین غلطی ہوگی۔

بائیڈن نے کہا ’میں آپ کو اس بات کی گارنٹی نہیں دے رہا ہوں کہ یہ ابھی تک فلیگ آپریشن ہے، نہیں معلوم، لیکن یہ ایک سنگین، سنگین غلطی ہوگی۔‘

بائیڈن کا یہ تبصرہ ایک ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب روس نے خبردار کیا ہے کہ یوکرین اپنی ہی زمین پر ڈرٹی بم استعمال کرنے کی تیاری کر رہا ہے، تاکہ روس پر اس کا الزام لگایا جا سکے۔

تاہم، امریکا اور اتحادیوں نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ روس خود ڈرٹی بم استعمال کر کے اسے ایٹمی ہتھیاروں کے استعمال کا جواز قرار دے گا۔ یوکرینی صدر ویلودومیر زیلنسکی نے بھی روسی الزام کو مسترد کرتے ہوئے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو خطاب میں کہا ’اگر روس فون کرتا ہے اور کہتا ہے کہ یوکرین مبینہ طور پر کچھ تیار کر رہا ہے، تو اس کا مطلب ایک ہی ہے: روس نے یہ سب کچھ پہلے ہی تیار کر لیا ہے۔‘

دوسری طرف ماسکو نے اقوام متحدہ کو ایک خط بھیج دیا ہے جس میں یہ دعویٰ کیا گیا ہے کہ یوکرین اپنی سرزمین پر ’ڈرٹی بم‘ کا دھماکا کرنے کی تیاری کر رہا ہے، ماسکو نے یہ بھی کہا ہے کہ وہ اپنا معاملہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں لے جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں