The news is by your side.

Advertisement

بھارتی اسپنر ایشون کی اوچھی حرکت، گیند کرائے بغیر بٹلر کو رن آؤٹ کردیا

جے پور: بھارتی اسپنر روی چندر ایشون نے آئی پی ایل میچ میں بھونڈی حرکت کردی، چالاکی کا مظاہرہ کرتے ہوئے گیند کرائے بغیر جوس بٹلر کو رن آؤٹ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے میچ میں کنگز الیون پنجاب کے کپتان روی چندر ایشون نے گیند کرائے بغیر جوس بٹلر کے خلاف رن آؤٹ کی اپیل کی جسے امپائر نے آؤٹ قرار دے دیا، معروف کرکٹرز نے ایشون کو اس حرکت پر آڑے ہاتھوں لے لیا۔

شین وارن، مائیکل وان اور مورگن نے ایشون کی اس حرکت کو شرمناک قرار دیتے ہوئے کہا کہ یہ کرکٹ کی روح اور اسپورٹس مین اسپرٹ کے خلاف ہے۔

سابق آسٹریلوی لیگ اسپنر شین وارن نے کہا کہ بحیثٰت کپتان اور شخص ایشون نے بہت مایوس کیا، ان کا گیند کرانے کا کوئی ارادہ نہیں تھا اس لیے اسے ’ڈیڈ بال‘ قرار دینا چاہئے تھا۔

ڈین جونز نے اپنے ٹویٹ میں لکھا کہ ’اس میں ایشون کو ذمہ دار قرار نہیں دیا جاسکتا ہے، اس طرح آؤٹ کرنا قانون میں موجود ہے کیا ہوا اگر کرکٹ میں اسے اچھا نہیں سمجھا جاتا ہے۔

ایک ٹویٹر صارف نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ایسا تو گلی کی کرکٹ میں بھی لوگ نہیں کرتے ہیں جیسا ایشون نے کیا ہے۔

واضح رہے کہ روی چندر ایشون کنگز الیون پنجاب کے کپتان ہیں جبکہ جوس بٹلر راجستھان رائلز کی نمائندگی کررہے ہیں۔

کنگز الیون پنجاب نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے کرس گیل کی جارحانہ 79 رنز کی بدولت 184 رنز بنائے تھے جواب میں راجستھان رائلز کی ٹیم 170 رنز بناسکی، ایشون کی ٹیم نے میچ 14 رنز سے جیت لیا، جوس بٹلر نے 43 گیندوں پر 69 رنز کی اننگز کھیلی۔

کرکٹ حلقوں کے مطابق اگر جوس بٹلر کو اس طرح آؤٹ نہیں کیا جاتا تو میچ کنگز الیون پنجاب کے ہاتھوں سے نکلتا ہوا دکھائی دے رہا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں