The news is by your side.

Advertisement

چلتے طیارے میں مسافر کی خوفناک حرکت، دیکھنے والوں کی چیخیں نکل گئیں

آپ نے اکثر سڑکوں پر چلتے یا بس میں بیٹھے دیکھا ہوگا کہ کوئی مسافر اپنا اسٹاپ آنے پر بس کے دروازے پر کھڑا ہوتا ہے اس کو نہ جانے کس بات کی جلدی ہوتی ہے کہ وہ بس رکنے سے پہلے ہی اتر کر بھاگنا شروع کردیتا ہے۔

ایک ایسا ہی منظر امریکی شہر لاس اینجلس میں بھی پیش آیا لیکن اچھنبے کی بات یہ ہے کہ وہ وہ بس نہیں تھی بلکہ ایک مسافر طیارہ تھا، کیا کوئی مسافر ایئر پورٹ کے رن وے پر دوڑتے طیارے سے دروازہ کھول کر باہر چھلانگ لگانے کی ہمت کرسکتا ہے؟ ،

اس کا جواب ہے یقیناً نہیں لیکن امریکی شہر لاس اینجلس میں ایسا ہی ایک مسافر نے کیا جس نے رن وے پر چلتے طیارے سے چھلانگ لگائی، جس کے بعد اسے اسپتال منتقل کرنا پڑا۔

لاس اینجلس انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر یہ واقعہ جمعے کی شام کو اس وقت پیش آیا جب اچانک ایک شخص نے پہلے کاک پٹ میں گھسنے کی کوشش کی عملے کے بروقت ایکشن لینے پر اسے ناکامی کاسامنا کرنا پڑا۔

فضائی کمپنی اور ایف بی آئی کے مطابق کاک پٹ میں داخل ہونے میں ناکامی پر اس نے سروس ڈور کو کھولا اور ایمرجنسی سلائیڈ سے نچیے چھلانگ دی اور شدید زخمی ہوگیا، مذکورہ شخص کو فوری طور پر حراست میں لے کر طبی امداد کیلئے اسپتال منتقل کردیا گیا۔

اس واقعے کے بعد سالٹ لیک سٹی جانے والا طیارے بھی واپس اپنے گیٹ پر چلا گیا جبکہ اس پر سوار کوئی اور مسافر زخمی نہیں ہوا۔ واقعے کی تحقیقات جاری ہے اور فی الحال اس شخص کی جانب سے اس حرکت کی کوئی وجہ سامنے نہیں آئی۔

اس سے قبل 24 جون کو اسی ایئرپورٹ پر ایک ڈرائیور مال بردار مرکز سے ایئرفیلڈ میں چلا گیا تھا اور پولیس کے تعاقب پر اپنی گاڑی کو رن ویز پر گھماتا رہا۔ بعدازاں اس ڈرائیور کو حراست میں لے لیا گیا اور 2 رن ویز کو کچھ وقت کے لیے بند کرنا پڑا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں