The news is by your side.

Advertisement

کےالیکٹرک نے 3 ماہ کے بل ایک ساتھ بھیج دیے، لوڈ شیڈنگ کا بھی اعلان

کراچی : کے الیکٹرک نے حکومت کی ہدایات کے باوجود اس بار3ماہ کے بل ایک ساتھ صارفین کو بھیج دیے، اس پر ستم یہ کہ ساتھ ہی شہر میں لوڈ شیڈنگ کا بھی اعلان کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد کو بجلی فراہم کرنے والے ادارے نے شہریوں کو پریشان کرنے کی اپنی روش برقرار رکھی، کورونا لاک ڈاؤن کے باعث دی جانے والی واضح حکومتی ہدایات کے برعکس کراچی کے شہریوں کو اس بار تین ماہ کا بل ایک ساتھ بھیج دیا حالانکہ حکومت نے بجلی کے بلوں کی وصولی میں عوام کو سہولت دینے کا اعلان کیا تھا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ کےالیکٹرک نے پہلے تو اضافی بل جاری کیے اور ستم بالائے ستم کے مصداق اب شہر میں لوڈشیڈنگ کا بھی اعلان کردیا ہے۔

اس سلسلے میں کےالیکٹرک انتظامیہ نے اپنے تمام صارفین کو لوڈ شیڈنگ کے ایس ایم ایس بھیجنا شروع کردیے ہیں، ذرائع کے مطابق شاہ فیصل کالونی، گلشن معمار، لانڈھی، کورنگی اور لیاقت آباد سمیت دیگر علاقوں میں بجلی کی لوڈشیڈنگ کا سلسلہ تاحال جاری ہے۔

اس کے علاوہ لائنزایریا، لیاری، کیماڑی، پاک کالونی، اورنگی اور سرجانی ٹاؤن میں دن اور رات کے اوقات میں کبھی فالٹ تو کبھی مینٹننس کے بہانے بجلی کا آنا جانا معمول بن گیا ہے۔

کراچی کے دیگر علاقوں بلدیہ، پی ای سی ایچ ایس سمیت دیگر علاقوں میں بجلی کی آنکھ مچولی کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے۔ ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ شہر میں تین مرتبہ دو سے ڈھائی گھنٹے کے لیے بجلی کی فراہمی منقطع کی جائے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں