تازہ ترین

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

اسرائیل کا ایران پر فضائی حملہ

امریکی میڈیا کی جانب سے یہ دعویٰ سامنے آرہا...

روس نے فلسطین کو اقوام متحدہ کی مکمل رکنیت دینے کی حمایت کردی

اقوام متحدہ سلامتی کونسل کا غزہ کی صورتحال کے...

مینڈس نے جاوید میانداد کا عالمی ریکارڈ برابر کر دیا

سری لنکن بلے باز کامندو مینڈس نے ٹیسٹ کیریئر کا تیز ترین آغاز کرتے ہوئے پاکستان کے لیجنڈ جاوید میانداد کا عالمی ریکارڈ برابر کر دیا۔

سری لنکا نے سلہٹ میں دو میچوں کی سیریز کے پہلے ٹیسٹ کے دوران کئی ریکارڈ توڑ دیے۔ زیادہ تر ریکارڈز میں دھننجایا ڈی سلوا اور کامندو مینڈس شامل تھے جو ایک ہی ٹیسٹ میچ میں دو سنچریاں بنانے والے ساتھیوں کی تیسری جوڑی بن گئے۔

مینڈس نے نمبر 7  پر کھیلتے ہوئے ایک اننگز میں 102 اور دوسری اننگز میں نمبر 8 پر 164 بنائے اور نچلے پانچ نمبروں پر دو سنچریاں بنانے والے پہلے بلے باز بن گئے۔

چٹگرام میں دوسرے ٹیسٹ میں سری لنکا نے انفرادی سنچری کے بغیر سب سے بڑا ٹوٹل (531) بنانے کا ایک اور عالمی ریکارڈ قائم کیا۔ کوسل مینڈس نے سب سے زیادہ 93 رنز بنائے جبکہ کامندو مینڈس 92 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

اپنے ٹیسٹ ڈیبیو پر، 2022 میں آسٹریلیا کے خلاف گال میں کامندو مینڈس نے اپنی واحد اننگز میں 61 رنز بنائے تھے۔ سلہٹ ٹیسٹ میں جڑواں سنچریوں نے ان کے کیریئر کو تین اننگز کے بعد مجموعی طور پر 327 رنز تک پہنچا دیا –

وہ ‘ٹپ’ فوسٹر کے 355 اور لارنس روے کے 336 کے بعد آل ٹائم فہرست میں تیسرے نمبر پر ہے۔

اب ان کے ناقابل شکست 92 رنز کے بعد مینڈس کے کیریئر کا مجموعی اسکور چار اننگز کے بعد 419 رنز پر ہے۔ انہوں نے جاوید میانداد کی تعداد برابر کردی جنہوں نے اکتوبر 1976 میں پندرہ دن میں 163، 25 ناٹ آؤٹ، 25 اور 206 رنز کے ساتھ اپنے کیریئر کا آغاز کیا تھا۔

Comments

- Advertisement -