The news is by your side.

Advertisement

کراچی: موسلا دھار بارش‘ خواتین اوربچوں سمیت 8 افراد جاں بحق

کراچی: شہر قائد میں موسلادھار بارش کے بعد مختلف حادثات کے نتیجے میں خواتین اور بچوں سمیت 8 افراد جاں بحق اور 7 زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گاڑدن میں بجلی کی تاریں ٹوٹ کر سڑک پر گر گئیں جس کے باعث بارش کے پانی میں کرنٹ پھیل گیا۔ حادثے کے نتیجے میں 2 موٹر سائکل سوار افراد منصور اور حارث جاں بحق ہوگئے۔

دوسری جانب شہر قائد کے علاقے نارتھ کراچی اور نیو کراچی میں کرنٹ لگنے سے خاتون سمیت 2 افراد جاں بحق ہوئے۔

نیو کراچی ڈسکو موڑ کے قریب بارش کے بعد خستہ حال مکان کی چھت گر گئی، حادثے کے نتیجے میں بہن بھائی، 14 سالہ مریم اور 12 سالہ جنید جاں بحق ہوگئے۔

ادھر لاسی گوٹھ اور فقیرا گوٹھ میں چھت گرنے کے واقعات میں خاتون سمیت 2 افراد جاں بحق اور ایک شخص زخمی ہوا جبکہ سرجانی ٹاون میں مکان کی چھت گرنے سے خواتین اور بچوں سمیت 6 افراد زخمی ہوگئے۔


کراچی کے مختلف علاقوں میں موسلادھار بارش‘ بجلی غائب


یاد رہے کہ گزشتہ روز کراچی میں بارش کے بعد شہرکے 300 فیڈرٹرپ کرگئےجس کے نتیجے میں شہر کے بڑے حصے میں بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی۔

ترجمان کے الیکٹرک کے مطابق شہر میں بارش کے بعد مختلف علاقوں میں بجلی کے تاڑ ٹوٹ گئے تاہم کے الیکٹرک کا عملہ ان علاقوں میں بجلی کی بحالی کےلیے موجود ہے۔

واضح رہے کہ محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹوں کےدوران موسم گرم اور مرطوب رہنے کی پیشگوئی کی ہے جبکہ مالاکنڈ ہزارہ، پشاور، کوہاٹ، راولپنڈی، گوجرانوالہ، لاہور ڈویژن، اسلام آباد، فاٹا، زیریں سندھ، کشمیر اور گلگت بلتستان میں چند مقامات پر تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں