The news is by your side.

Advertisement

کراچی: مواچھ گوٹھ میں منی ٹرک پر کریکر حملہ ، 9 افراد جاں بحق

کراچی: کراچی کے علاقے بلدیہ مواچھ گوٹھ میں منی ٹرک پر کریکر حملہ کیا گیا ہے، حملے میں دو بچوں سمیت نو افراد جاں بحق ہوگئے ہیں۔

ایس پی بلدیہ کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا ہے کہ مواچھ گوٹھ میں منی ٹرک پر کریکر حملہ کیا گیا ہے، حملے میں نو افراد جاں بحق جبکہ دس سے زائد زخمی ہوئے ہیں، جاں بحق ہونے والوں میں دو بچے اور خواتین شامل ہیں۔

ایس پی بلدیہ نے بتایا کہ گاڑی میں بیس سے پچیس افراد سوار تھے،خواتین اوربچوں کی تعداد زیادہ تھی، متاثرہ خاندان لانڈھی شیرپاؤ کالونی کا رہائشی ہے جو کہ شادی کی تقریب سےواپس آرہےتھے کہ بلدیہ مواچھ موڑپر موٹر سائیکل سوار نےکریکر پھینکا، واقعے کے بعد منی ٹرک کےڈرائیورکوحراست میں لےلیاہے۔

 اس سے قبل ایس ایس پی فدا حسین جانوری نے واقعے سے متعلق بتایا کہ گاڑی میں سلنڈر پھٹنے سے دھماکا ہوا، دھماکے کی جگہ کو مکمل طور پر سیل کرتے ہوئے تحقیقات کا آغاز کیا گیا، واقعے کی اطلاع ملنے پر پولیس اور امدادی ٹیموں نے جائے حادثے پر پہنچ کر زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا تھا۔

دھماکے کے بعد جائے حادثے پر پہنچنے والی ٹیموں کا کہنا تھا کہ منی گاڑی میں گیس سلنڈر موجود نہیں ہے،بم ڈسپوزل اسکواڈ جائے حادثے پر موجود ہے اور مختلف پہلو سے تحقیقات جاری ہے، بم ڈسپوزل اسکواڈ دھماکےسےمتعلق تعین کےبعدحتمی رپورٹ دےگا۔

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا نوٹس

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے مواچھ گوٹھ واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے وزیرٹرانسپورٹ سندھ سےتفصیلات طلب کرلیں ہیں، وزیراعلیٰ نے دھماکے میں جاں بحق افراد کے اہل خانہ کی بھرپور مدد اور زخمیوں کو بہترین طبی سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کی ہیں۔

وزیرداخلہ کا واقعے میں قیمتی جانوں کے ضیاع پر دکھ کا اظہار

وزیرداخلہ شیخ رشیداحمد نے بلدیہ ٹاؤن کراچی دھماکے میں قیمتی جانوں کے ضیاع پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے جاں بحق افراد کےلواحقین کےساتھ اظہار ہمدردی کیا ہے،وزیرداخلہ نے کریکر حملے کا نوٹس لیتے ہوئے آئی جی سندھ ، ڈی جی رینجرز سےواقعے کی رپورٹ طلب کرلی ہے۔

وزیرداخلہ شیخ رشید نے اپنے بیان میں کہا کہ ٹرک واقعےکی تمام پہلوؤں سے تحقیقات کی جائے، وفاقی ادارےسندھ حکومت کومکمل تعاون فراہم کریں گے۔

انچارج سی ٹی ڈی راجہ عمرخطاب

دوسری جانب انچارج سی ٹی ڈی راجہ عمرخطاب نےکریکرحملےکی تصدیق کردی ہے، عمر خطاب نے میڈیا کو بتایا کہ ٹرک میں ہینڈ گرینیڈ پھینکاگیاجو ہوا میں ہی پھٹ گیا، ٹرک پر دائیں جانب سےحملہ کیاگیا، حملہ آورممکنہ طورپرموٹرسائیکل پرسوارتھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں