کراچی:مختلف کارروائیوں میں 7دہشتگردہلاک،3گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی:مختلف کارروائیوں میں 7دہشتگردہلاک،3گرفتار

کراچی:جرائم پیشہ افراد کیخلاف قانون نافذ کرنے والےاداروں نےگھیرا تنگ کردیا، رات گئے مختلف کارروائیوں میں دو ٹارگٹ کلر سمیت سات دہشت گرد ہلاک اور تین کو گرفتار کرلیا گیا۔

نیوکراچی میں رینجرز نے جرائم پیشہ افراد کی موجودگی پر ٹارگٹڈ کارروائی کی، اس دوران فائرنگ کے تبادلے میں دو ٹارگٹ کلر مارے گئے، ہلاک ملزمان فرقہ وارانہ ٹارگٹ کلنگ میں ملوث تھے۔

رینجرز ترجمان کے مطابق ا نٹیلی جنس اطلاعات پرقصبہ کالونی میں بھی ٹارگٹڈ آپریشن کیا گیا، جس میں ایک دہشت گرد ہلاک ہوگیا، ہلاک دہشتگرد رینجرز اہلکار کی ٹارگٹ کلنگ سمیت دھماکوں میں بھی ملوث تھا۔

موچکو میں پولیس کے آپریشن میں لیاری گینگ وار عزیز بلوچ گروپ کے تین کارندے مارے گئے، ملزمان سی آئی ڈی پولیس اہلکار وں کی ٹارگٹ کلنگ میں ملوث تھے، ڈاکس میں پولیس کی کارروائی میں کالعدم تنظیم کا عباس نامی کارندہ ہلاک ہوگیا، ملزم فرقہ وارانہ ٹارگٹ کلنگ میں ملوث تھا جبکہ اورنگی ٹاؤن کے علاقے محمد پور سے بھی ٹارگٹ کلر گرفتار کرلیا گیا۔

پولیس کے مطابق ملزم نے دس افراد کی ٹارگٹ کلنگ کا اعتراف کرلیا ہے، نواب کالونی سے بھی بھتہ خوری اور اسٹریٹ کرائم میں ملوث تین ملزمان پکڑے گئے، جن کے قبضے سے اسلحہ اوردستی بم برآمد کرلیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں