The news is by your side.

Advertisement

نئے سال کی آمد : کراچی میں ڈبل سواری پر دو روز کیلئے پابندی عائد، ہوائی فائرنگ بھی ممنوع

کراچی : سندھ حکومت نے نئے سال کی آمد پر موٹرسائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی عائد کردی دو روز کیلئے لگائی گئی پابندی کا اطلاق آج اور کل ہوگا، ہوائی فائرنگ فائرکریکر اور اسلحے کی نمائش پر پابندی بھی ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ داخلہ سندھ نے نئے سال کی آمد پر کسی بھی نا خوشگوار واقعے سے نمٹنے اور شہریوں کو حادثات سے بچاؤ کیلئے شہر کراچی میں دفعہ144کے تحت ڈبل سواری پر پابندی عائد کردی ہے۔

اس حوالے سے وزارت داخلہ نے حکم نامہ جاری کردیا ہے جس کے مطابق کراچی میں موٹرسائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی آج اور کل کیلئے لگائی گئی ہے۔

اس کے علاوہ سندھ حکومت کی جانب سے جاری کردہ نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ دفعہ 144 کے تحت شہر بھر میں ہوائی فائرنگ، فائرکریکر اور اسلحے کی نمائش پر پابندی بھی ہوگی اور دفعہ 144 کے تحت چار سے زائد افراد کے ایک جگہ جمع ہونے پرپابندی رہے گی۔

شہر بھرمیں ڈبل سواری پر پابندی کا اطلاق خواتین، بارہ سال سے کم عمر بچوں، بزرگ شہریوں،صحافیوں اور قانون نافذ کرنے والے ادارے کے اہلکاروں پر نہیں ہوگا۔

علاوہ ازیں سال نو کے آغاز پر رینجرز کی جانب سے سیکیورٹی کے انتظامات مکمل کرلیے، اسنیپ چیکنگ، موبائل پٹرولنگ اورموٹرسائیکل گشت کو مزید بڑھا دیا گیا جبکہ سمندر میں نہانے پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔ سی ویو جانے والے راستوں پر سڑک کنارے کنٹینر رکھ دیئے گئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں