The news is by your side.

ہتھنیوں کے روٹ کینال میں تاخیر، آپریشن کیسے کیا جائے گا؟ ڈاکٹر نے بتا دیا

کراچی: بیرون ملک سے دانتوں کی تکلیف میں مبتلا کراچی چڑیا گھر کی دو ہتھنیوں کے آپریشن کے لیے آنے والے ماہرین کے پاکستان پہنچنے میں تاخیر ہو گئی ہے، جو آج رات ترکی کے شہر استنبول سے کراچی پہنچیں گے۔

اے آروائی نیوز براہِ راست دیکھیں live.arynews.tv پر

اے آر وائی نیوز کے مطابق بین الاقوامی تنظیم فور پاز کی 4 ڈاکٹروں کی ٹیم کے سربراہ ڈاکٹر امیر خلیل نے کہا ہے کہ ہمارے 2 سرجنز پاکستان کی تاریخ کے پہلے اور انوکھے روٹ کینال کے لیے آپریشن کا سامان لے کر آج رات استنبول سے کراچی پہنچیں گے۔

غیر ملکی ڈاکٹرز کی ٹیم نے دونوں ہتھنیوں کا معائنہ کر لیا ہے، ڈاکٹر امیر خلیل کا کہنا ہے کہ آپریشن کے انتظامات کو حتمی شکل دی جا رہی ہے، یہ اپنی نوعیت کا انوکھا روٹ کینال ثابت ہوگا، جس میں ہتنھی کے بیک وقت دونوں طرف کے دانت نکالے جائیں گے۔

انھوں نے بتایا کہ ہتھنی کو لٹا کر روٹ کینال نہیں کر سکتے، لیکن اسے بے ہوش کرنے کے بعد روٹ کینال کریں گے، اور اس لیے ہتھنی کے سر کو دونوں طرف سے سہارا دیا جائے گا، انھوں نے کہا کہ یہ آپریشن ہتھنیوں کے لیے نقصان دہ نہیں ہے، اور آپریشن میں مزید دیر نہیں لگا سکتے۔

ڈاکٹر امیر خلیل کے مطابق ہاتھی کے دانتوں کے مسائل کے علاج کا ایسا طریقہ پہلے کبھی استعمال نہیں کیا گیا، ماہر ویٹرنریرین ایک جدید طریقہ استعمال کریں گے جو روایتی طریقہ سے بہت کم نقصان والا ہے، کیوں کہ روایتی سرجری صرف رسکی اینستھیزیا کے تحت ہی ممکن ہے اور اس کے نتیجے میں سرجری کے بعد طویل علاج بھی ضروری ہوگا، جس میں پیچیدگیوں کا خطرہ زیادہ ہوگا۔

طریقہ کار

انھوں نے کہا ہم ‘اسٹینڈنگ’ مسکن دوا کے تحت سرجری کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں، یعنی ہتھنی کو کھڑے حالت میں بے ہوشی کی دوا دی جائے گی، اور یہ علاج اتنا منفرد ہے کہ اس کے لیے خصوصی آلات بھی تیار کرنے پڑے ہیں۔

یہ سرجری برلن کے لیبنز انسٹی ٹیوٹ فار زو اینڈ وائلڈ لائف ریسرچ (پروفیسر تھامس ہلڈیبرانڈ اور ڈاکٹر فرینک گورٹز) کے 2 ماہر ویٹرنرینز کریں گے، جو ڈاکٹر امیر خلیل کی قیادت میں فور PAWS ٹیم کا حصہ ہیں۔

کراچی زو کی ہتھنیاں دانتوں کی تکلیف میں مبتلا، روٹ کینال آپریشن ہوگا

ڈاکٹروں کی ٹیم پروسیجر کے دوران ہتھنی کی دانتوں سے مردہ بافتوں کو ہٹائے گی، جڑ کی نالی کو صاف کرے گی، اور مقامی ٹیم کو سکھائے گی کہ کس طرح سوزش کو روکنے اور زخموں کی حفظان صحت کو برقرار رکھنے کے لیے علاج کے بعد باقاعدگی سے صفائی کرنی ہے۔

یہ طریقہ دوسرے قسم کے جانوروں جیسا کہ گھوڑوں کے علاج کے لیے استعمال کیا گیا ہے، لیکن پہلے کبھی ہاتھی پر استعمال نہیں ہوا۔

واضح رہے کہ ہتھنیوں کے روٹ کینال اور علاج پر آنے والی لاگت بین الاقوامی تنظیم فور پاز برداشت کر رہی ہے، جو لوگوں کے عطیات کے ذریعے اسے پورا کرتی ہے۔

خیال رہے کہ کراچی چڑیا گھر کی 16 سالہ مدھو بالا اور 17 سالہ نور جہاں دونوں ہتھنیوں کا روٹ کینال ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں