site
stats
صحت

کراچی ذہنی دباؤ کا شکار بنا دینے والا شہر

کراچی: پاکستان کا سب سے بڑا شہر اس وقت اپنے شہریوں کو ذہنی دباؤ کا شکار بنا دینے والا شہر بن چکا ہے جس کی تصدیق عالمی اداروں نے بھی کردی۔

ایک برطانوی تحقیقاتی ادارے زپ جیٹ کی جانب سے جاری کی جانے والی رینکنگ میں کراچی کو ایشیا کا دوسرا سب سے زیادہ تناؤ زدہ شہر قرار دیا گیا ہے۔

یہ رینکنگ مختلف شہروں میں ٹریفک کے دباؤ، پبلک ٹرانسپورٹ کے استعمال، شہر میں سبزہ زاروں کی تعداد، شہریوں کی معاشی حالت اور ان کی جسمانی و ذہنی صحت کو مدنظر رکھتے ہوئے جاری کی گئی ہے۔

مزید پڑھیں: کیا آپ ذہنی الجھنوں کا شکار ہیں، مدد چاہیئے؟

فہرست میں سر فہرست بنگلہ دیشی دارالحکومت ڈھاکہ ہے جسے ایشیا کا سب سے تناؤ زدہ شہر قرار دیا گیا ہے اور عالمی رینکنگ میں یہ 144 ویں نمبر ہر ہے۔ دوسرا ایشیائی شہر کراچی ہے جو 143 ویں نمبر پر ہے۔

فہرست میں 4 بھارتی شہر نئی دہلی، ممبئی، کلکتہ، اور بنگلور بھی شامل ہیں جن کی رینکنگ بالتریب 142، 138، 131 اور 130 ہے۔

مزید پڑھیں: کراچی رہائش کے لحاظ سے دنیا کا چھٹا بدترین شہر قرار

یاد رہے کہ اس سے قبل اکنامسٹ انٹیلی جنس یونٹ نے بھی صحت، تعلیم، سیکیورٹی، دہشت گردی کے خطرات، انفرا اسٹرکچر اور دیگر سہولیات کی بنیاد پر رہائش کے لیے بدترین شہروں کی فہرست جاری کی تھی جس میں کراچی چھٹے نمبر پر موجود تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top