The news is by your side.

Advertisement

بابر اور کلارک نے کراچی کنگز کو کامیابی دلوادی، سلطانز کو 7 وکٹوں سے شکست

کراچی: پی ایس ایل 6 کے نویں میچ میں کراچی کنگز نے بابر اعظم اور جو کلارک کی شاندار اننگز کی بدولت ملتان سلطانزکو باآسانی 7 وکٹوں سے شکست دے دی، بابر اعظم کو میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل 6 کے نویں میچ میں کراچی کنگز نے ملتان سلطانز کی جانب سے دیا گیا 196 رنز کا ہدف 3 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا، کراچی کنگز کی ایونٹ میں یہ دوسری کامیابی ہے۔

بابر اعظم نے 90رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی، جو کلارک نے 26 گیندوں پر 54 رنز کی برق رفتار اننگز کھیلی، شرجیل خان 27 رنز بنا کر نمایاں رہے۔

کولن انگرام 6 رنز بنا کر سہیل خان کا نشانہ بنے، محمد نبی 13 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

ملتان سلطانز کی جانب سے شاہنواز دھانی نے 2 وکٹیں حاصل کیں، سہیل خان ایک وکٹ حاصل کرسکے۔

 اس سے قبل ملتان سلطانز نے وکٹ کیپر بلے باز محمد رضوان اور جیمز ونس کی شانداری بلے بازی کے باعث کراچی کنگز کو جیتنے کے لئے 196 رنز کا ہدف دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل اسٹیڈیم میں پی ایس ایل کے نویں میچ میں دلوں کے بادشاہ کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر ملتان سلطانز کو بیٹنگ کی دعوت دی تھی۔

سلطانز کے اوپنرز نے 4.2 اوورز میں 53 رنز بناکر ٹیم کو مضبوط آغاز فراہم کیا، 53 کے مجموعی اسکور پر کرس لین 32 رنز بناکر کراچی کنگز کے کپتان کا شکار بنے۔

ملتان سلطانز کے وکٹ کیپر محمد رضوان نے ایک بار پھر عمدہ اننگز کھیلی اور ٹیم کے لئے 43 رنز بنائے، انہیں کراچی کنگز کے ارشد اقبال نے پویلین بھیجا، بعد ازاں صہیب مقصود اور جیمز ونس نے ٹیم کی کمان سبنھالی اور تیزی سے اسکور کرنے کا سلسلہ جاری رکھا۔

جیمز وینس نے 29 بالز پر 45 رنز کی اننگز کھیلی، صہیب مقصود 34 رنز بناکر ناٹ آؤٹ رہے، ملتان سلطانز کے بوم بوم آفریدی ایک بار بڑا اسکور نہ کرسکے اور 3 رنز بناکر آؤٹ ہوئے۔

ملتان سلطانز نے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 195 رنز بنائے۔

کراچی کنگز کی جانب سے ارشد اقبال نے 2، کپتان عماد وسیم، محمد عامر ، وقاص مقصود اور ڈین کرسٹن نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔اس سے قبل دلوں کے بادشاہ کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر ملتان سلطانز کو بیٹنگ کی دعوت دی تھی، ٹاس کے بعد گفتگو کرتے ہوئے کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم نے کہا کہ وکٹ بولنگ کے لئے اچھی لگ رہی ہے، اسی لئے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

فائنل الیون میں تبدیلی سے متعلق عماد وسیم کا کہنا تھا کہ ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے، گذشتہ میچ کھیلنے والے اسکواڈ کو برقرار رکھا گیا ہے۔

کراچی کنگزکو ملتان سلطانزپر واضح برتری حاصل ہے، دونوں ٹیموں کے درمیان پانچ میچز کھیلےگئے، کراچی کنگز نے چار میں کامیابی حاصل کی، ملتان صرف ایک میچ جیت سکا، کراچی کنگز آج ملتان سلطانز کو ہرانے میں کامیاب ہوگئی تو پوائنٹس ٹیبل پر سرفہرست ہوجائے گی۔

دوسرے میچ میں پشاور زلمی اور اسلام آباد یونائیٹڈ مدمقابل ہوں گے، دونوں ٹیموں کے درمیان میچ شام سات بجے کھیلا جائے گا، گذشتہ روز ہونے والے میچ میں پشاور زلمی نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو 3 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

آج کے میچز کی خاص بات بچوں میں کینسر کے مرض سے آگاہی کی مناسبت سے نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں گولڈن ربن ڈے منایا جائے گا، جہاں کینسر میں مبتلا دو بچوں کو اسلام آباد یونائیٹڈ، کراچی کنگز،ملتان سلطانز اور پشاور زلمی کی دستخط شدہ شرٹس بطور تحفہ دی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں