site
stats
کھیل

پی ایس ایل: کراچی کنگز میں شامل کھلاڑیوں‌ کے ناموں کا اعلان

karachi kings

کراچی: پی ایس ایل میں شامل ٹیم کراچی کنگز نے پاکستان سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کے لیے برقرار رکھے گئے 9 کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کردیا، شاہد آفریدی اور محمد عامر پلاٹینئیم کٹیگری میں کراچی کنگز کا حصہ ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپرلیگ کے تیسرے ایڈیشن کی تیاریاں عروج پر ہیں، تمام پانچوں ٹیموں نے تیسرے ایڈیشن کے لیے جن کھلاڑیوں کو برقرار رکھا ہے پی سی بی نے ان کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کردیا۔

کراچی کنگز نے اس بار مختلف کٹیگریز سے نو کھلاڑیوں کو برقرار رکھا ہے، شاہد آفریدی اور محمد عامر پلاٹینیم کٹیگری میں کراچی کے لیے کھیلیں گے۔

ڈائمنڈ کٹیگری میں بابراعظم اور عماد وسیم کراچی کنگز سے کا حصہ ہوں گے، گولڈ کٹیگری میں محمد رضوان اور روی بوپارہ کو رکھا گیا ہے۔

کراچی کنگز نے سلور کیٹگری میں عثمان شنواری، خرم منظور اور اسامہ میر کو برقرار رکھا ہے، پی ایس ایل کی سب سے مقبول فرنچائز نے کرس گیل، کمارا سنگا کارا اور کیرون پولارڈ کو ریلیز کردیا ہے۔


مزید پڑھیں: آفریدی پی ایس ایل کا اگلا سیزن کراچی کنگز سے کھیلیں گے


علاوہ ازیں پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین نجم سیٹھی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں بتایا ہے کہ پی سی بی اور پی ایس ایل انتظامیہ نے حالیہ لیگ میں مزید سات غیر ملکی کھلاڑیوں کی شمولیت کی تصدیق کردی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top