site
stats
پاکستان

کراچی میں پولیس کی کارروئیاں‘ 3 افراد گرفتار

Karachi

کراچی: شہرقائد کے مختلف علاقوں میں پولیس نے کارروائیوں کے دوران 3 افراد کو گرفتار کرکے ملزمان کے قبضے سے اسلحہ برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں درخشاں تھانے کی حدود میں اسنیپ چیکنگ کے دوران پولیس نے مشکوک موٹرسائیکل کو روکنے کی کوشش کی تو ملزمان نےفائرنگ کرتے ہوئے ڈیفنس کی گلیوں میں فرارہونے کی کوشش کی جسے ناکام بنا دیا گیا۔

پولیس کے مطابق فائرنک کے تبادلے میں ایک ملزم کو زخمی حالت میں گرفتار کرکے اس کے قبضے سے اسلحہ اور موٹرسائیکل برآمد کرلی گئی جبکہ ملزم کا ساتھی فرار ہوگیا۔

دوسری جانب کراچی میں بوٹ بیسن پولیس نے کلفٹن میں شیشیہ کیفے پر چھاپہ مار کر دو افراد کو حراست میں لے لیا، ملزمان کے قبضے سے تین حقےاور مختلف ذائقے کے تمباکو برآمد ہوئے۔

ادھر نارتھ ناظم آباد بلاک ڈی میں گھرسے صولت نامی شخص کی لاش ملی ہے، لانڈھی میں ٹریفک حادثے میں موٹرسائیکل سوارجاں بحق ہو گیا۔

کراچی کے علاقے یاسین آباد میں پولیس اہلکار کو لوٹنے کی کوشش کرنے والا فائرنگ کے بعد فرار ہو گیا۔


کراچی: آئی فون ہیک کر کے ان لاک کرنے والا گروہ گرفتار


یاد رہے کہ گزشتہ روز کراچی میں پولیس اور سی پی ایل سی نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے کورنگی سے تین ملزمان کو گرفتار کیا تھا جو چھینے ہوئے آئی فون کو ہیک کر کے کھولنے کے جرائم میں ملوث ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top