The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں 12 ربیع الاول کے جلوسوں سے متعلق ٹریفک پلان جاری

کراچی: شہر قائد میں 12 ربیع الاول سے کے جلوسوں سے متعلق ٹریفک پلان جاری کردیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق کراچی میں ٹریفک پولیس کی جانب سے 12 ربیع الاول کے جلوسوں سے متعلق ٹریفک پلان جاری کردیا گیا، جس کے مطابق لی مارکیٹ، کرین چورنگی، مائی کولاچی سے ایم اے جناح روڈ ٹریفک کے لیے بند ہوگا۔

ٹریفک پولیس کا کہنا ہے کہ دعوت اسلامی کا جلوس سہ پہر ڈھائی بجے محمد مسجد کھارادر سے روانہ ہوگا، جلوس لائٹ ہاؤس، جامع کلاتھ سے ہوتا ہوا مسجد گلزار حبیب پہنچے گا، دوسراجلوس میمن مسجد کھارادر سے برآمد ہوگا، آرام باغ پر اختتام پذیر ہوگا۔

جلوس کی مناسبت سے کیماڑی سے جناح برج آنے والے ٹریفک کو متبادل راستوں پر منتقل کیا جائے گا، لی مارکیٹ، کرین چورنگی، مائی کولاچی سے ایم اے جناح روڈ ٹریفک کیلئے بند ہوگا۔

محکمہ ٹریفک پولیس کا کہنا ہے کہ ٹریفک کو جیل روڈ فلائی اوور نیچے سے ایم اے جناح روڈ جانے کی اجازت نہیں ہوگی، پیپلزچورنگی، عائشہ منزل جانیوالے ٹریفک شارع قائدین کی جانب موڑا جائیگا، پیپلزچورنگی، عائشہ منزل جانے والے ٹریفک کو صدرکو ریڈور 3 پرموڑا جائے گا۔

ٹریفک پولیس کے مطابق ایم اے جناح روڈ آنے والے ٹریفک کو بنوریہ ٹاؤن سے سینٹرل جیل کی طرف موڑا جائے گا، ٹریفک کو لسبیلہ، برنس روڈ سے ایم اے جناح روڈ آنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

ٹریفک کو شارع قائدین سے سوسائٹی سگنل آنےکی اجازت نہیں ہوگی، نشتر روڈ سے براستہ رنچھوڑ لائن کھارادر جانے کی اجازت نہیں ہوگی، شہری پریشانی سے بچنے کے لیے متبادل راستوں کا انتخاب کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں