The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے کئی علاقے بارش کے تیسرے روز بھی بجلی سے محروم

کراچی ؛ شہر قائد میں جمعرات کو ہونے والی بارش کے بعد شہر کے متعدد علاقوں سے بجلی آج بھی غائب ہے تو کئی جگہ غیر اعلانیہ لوڈ شیڈنگ کی جارہی ہے جس پر شہریوں کے صبر کا پیمانہ لبریز ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق شہر میں بارش کے پانی کی عدم نکاسی کے ساتھ ساتھ بجلی کی طویل دورانیے کی بندش شہریوں کیلئے دہرا عذاب بن گئی ہے اور وہ غم و غصے کے عالم میں سراپا احتجاج ہیں۔

اس حوالے سے کراچی کے علاقے صدر کے قریب اللہ والی کالونی کے مکینوں نے بجلی نہ ہونے پر احتجاجی مظاہرہ کیا، بچے اور اہل علاقہ کےالیکٹرک کی گاڑی کو روک کر اس پر سوار ہوگئے، ان کا کہنا ہے کہ بجلی بحال ہونے تک گاڑی سے نہیں اتریں گے۔

مظاہرین نے میڈیا کو بتایا کہ ضلع جنوبی کے مختلف علاقوں میں گزشتہ48گھنٹوں سے زائد کا وقت ہوگیا لیکن ابھی بجلی نہیں آئی ہے۔ اس موقع پر موٹر سائیکل سوار افراد بھی کے الیکٹرک کی گاڑی کے ساتھ چلتے رہے۔

کے الیکٹرک کی گاڑی پر مامور عملے کا کہنا تھا کہ 70فیصد بیسمنٹ ایریا میں برساتی پانی موجود ہے، پانی کی نکاسی کے بعد مرحلہ وار بجلی بحال کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ پانی کی موجودگی میں بجلی کی بحالی نقصان دہ ہوسکتی ہے، لہٰذا شہری صورتحال کی نزاکت سمجھیں اور عملے کے ساتھ تعاون کریں۔

علاوہ ازیں شہر کے بیشتر علاقوں میں غیراعلانیہ لوڈ شیڈنگ کاسلسلہ آج بھی جاری ہے، محمود آباد سیکٹر اے، کورنگی کراسنگ، لانڈھی کے مختلف علاقوں میں بجلی غائب ہے جبکہ شادمان ٹاؤن، جمشید روڈ، فاطمہ جناح کالونی اور ناگن چورنگی کے اطراف کی آبادیوں میں کئی گھنٹے سے بجلی بند ہے۔

دوسری جانب کے الیکٹرک ترجمان کا کہنا ہے کہ شہر میں نکاسی آب کے بعد پانی کی سطح کم ہونے کے ساتھ ہی بجلی بحالی کا عمل تیزی سے جاری ہے، اشفاق کالونی کیماڑی، حنیف آباد اورنگی ٹاؤن، کورنگی سیکٹر بی51اور سی میں بجلی کی فراہمی جاری ہے۔

ترجمان کے مطابق آئی آئی چندریگر روڈ، مجاہد کالونی، کلفٹن بلاک 5، ڈی ایچ اے فیز2، 5، 8 میں بجلی بحال کردی گئی،اس کے علاوہ لانڈھی کے متعدد علاقوں میں بجلی بحال کر دی گئی ہے جبکہ متاثرہ علاقوں میں نکاسی آب کے ساتھ ساتھ بجلی بحالی کا کام بھی جاری ہے، فوج اور دیگراداروں کے نکاسی آب سے متعلق اقدامات پر شکر گزار ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں