The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ملین مارچ ، آج کون کون سے راستے بند ہوں گے؟ پلان جاری

کراچی: ٹریفک پولیس نے شہر قائد میں ملین مارچ کے پیش نظر میں متبادل روٹ پلان جاری کردیا ہے ، جس میں کہا گیا ہے کہ شہر کی اہم سڑکیں ٹریفک کے لیے بند ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں ملین مارچ کے سلسلے میں ٹريفک پوليس نے متبادل روٹ پلان جاری کرديا، جس میں بتایا گیا ہے ہے کہ شہر کی اہم سڑکیں ٹریفک کے لیے بند ہوں گی۔

ٹریفک پولیس کا کہنا ہے کہ ملین مارچ کی وجہ سےنیو پریڈی اسٹریٹ اورکارساز روڈبندہوگا، اسٹیڈیم کے اطراف فلائی اوور بھی بندہوں گےجبکہ دوپہر 2 بجے پارکنگ پلازہ روڈ کو ٹریفک کے لیے بند کرديا جائےگا۔

حکام کے مطابق صدر دواخانہ سے ٹریفک کوڈائی ورژن دی جائے گئی اور ٹاور سے آنے والاٹریفک پریڈی چوک اور ایم اے جناح روڈ بھیجا جائے گاجبکہ ہیوی ٹریفک، بس اور کوچز کو پریڈی چوک کی طرف موڑدیاجائےگا۔

ٹریفک پولیس نے کہا ہے کہ چھوٹی گاڑیوں کو پریڈی چوک سے ایم اے جناح روڈ کی طرف اور جیل چورنگی سےآنے والاٹریفک کشمیر روڈ شارع قائدین موڑ دیا جائے گا اور یونیورسٹی روڈ سےآنےوالا ٹریفک گرومندر ایم اے جناح روڈ پر بھیجا جائے گا۔

حکام کا کہنا تھا کہ دوپہر 2 بجے پیپلز چورنگی کٹ بند کیاجائے گا جبکہ کارساز روڈ، ملینیم روڈ اور نیو ٹاون روڈ کو بھی بند کردیاجائے گا جبکہ یونیورسٹی روڈ کو بند نہیں کیا جائے گا اور اسٹیڈیم روڈپرواقع اسپتال جانے کی اجازت ہوگی۔

خیال رہے جمیعت علمائے اسلام (ف) آج کراچی میں اسرائیل نامنظور ملین مارچ نکالے گی، مولانا فضل الرحمٰن نے پی ڈی ایم کی قیادت کو بھی شرکت کی دعوت دی ہے، ملین مارچ کا قافلہ سہراب گوٹھ سے چلے گا اور نمائش پہنچے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں