کراچی میں شدید گرمی، آج بھی پارہ 40ڈگری تک جانے کا خدشہ -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں شدید گرمی، آج بھی پارہ 40ڈگری تک جانے کا خدشہ

کراچی: تین روز سے جاری شدید گرمی کی لہر آج بھی جاری رہے گی، محکمہ موسمیات نے آج بھی پارہ چالیس ڈگری تک جانے کا خدشہ ظاہر کیا ہے جبکہ کل سے گرمی کا زورٹوٹ جانے کا عندیہ دیا ہے۔

 محکمہ موسمیات کے مطابق کراچی کا پارہ آج بھی چڑھا ہوا ہے، ہوا میں نمی کا تناسب پچاس فیصد ہے مگر شہرقائد کے باسیوں کیلئے خوشی کی نوید ہے کہ کل سےگرمی کا زورٹوٹ جانے کا امکان ہے۔

تاہم ڈاکٹروں نے آج بھی شہریوں کو ہدایت کی ہے کہ بلاضرورت گھروں سے باہر نکلنے سے گریز کریں پانی اور ٹھنڈے مشروبات کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں۔

گزشتہ روز بھی کراچی کا درجہ حرارت 42 ڈگری سینٹی گریڈ تک جا پہنچا تھا، کراچی میں دو روز سے جاری ہیٹ اسٹروک سے مرنے والوں کی تعداد چار ہوگئی ہیں۔

محکمہ موسمیات کے مطابق گرمی کی شدت میں اضافے کی بنیادی وجہ بحیرہ عرب میں ہواؤں کا کم دباؤ ہے، جب بھی بحیرہ عرب میں ہوا کا دباؤ کم ہوتا ہے تو ہوا کا رخ خشکی سے سمندر کی طرف ہو جاتا ہے، اسی وجہ سے درجہ حرارت میں چھ سات ڈگری سینٹی گریڈ کا اضافہ ہو جاتا ہے جو سمندر کے ارد گرد گرمی کا سبب بنتا ہے۔

واضح رہے کہ جون میں کراچی میں پڑنے والی گرمی نے 43 برس کا ریکارڈ توڑ دیا تھا اوراس قیامت خیزگرمی نے 18 سوسے زائد افرالقمہ اجل بن گئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں