The news is by your side.

Advertisement

کترینہ کیف اور وِکی کوشل کی شادی : تاریخ طے ہوگئی

ممبئی : بالی ووڈ اداکارہ کترینہ کیف اور اداکار وِکی کوشل کی شادی کی خبریں بھارتی میڈیا میں گردش میں ہیں، شادی کی تاریخ اور مقام کیا ہوگا اس حوالے سے نئی پیشرفت سامنے آئی ہے۔

بھارتی میڈیا نے ذرائع سے بتایا ہے کہ دونوں اداکار رواں سال دسمبر میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوجائیں گے جبکہ کترینہ کیف اپنی شادی پر معروف ڈیزائنر سبھیا ساچی کا جوڑا پہنیں گی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق دونوں قریبی دوست رواں برس دسمبر کے پہلے ہفتے میں ممکنہ طور پر7 سے 9دسمبر کو راجستھان میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوں گے۔

رپورٹس میں دعویٰ کیا گیا کہ وکی اور کترینہ نے اپنے قریبی دوستوں اور خاندان والوں کو انٹرنیٹ کے ذریعے مدعو کیا ہے، کترینہ اور وکی کی شادی کی تقریبات میں ہلدی، مہندی، پھیرے جیسی رسومات شامل ہوں گی۔

اس کے علاوہ یہ بھی بتایا گیا ہے کہ دونوں کی شادی راجستھان کے شہر مدھوپور کےSix Senses Fort Barwaraنامی ہوٹل میں ہوگی۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بھارتی میڈیا ای ٹائمز کی رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ دونوں اداکار دسمبر میں شادی کرلیں گے جب کہ کترینہ کیف اپنی شادی پر معروف ڈیزائنر سبیاساچی کا جوڑا پہنیں گی۔

خیال رہے کہ گزشتہ چند ماہ سے کترینہ کیف اور وِکی کوشل سے متعلق خبریں زیرگردش تھیں کہ دونوں اداکار ایک دوسرے کو ڈیٹ کررہے ہیں اور جلد شادی بھی کرلیں گے۔

تاہم کچھ دِن قبل وِکی سے جب میڈیا نے شادی کے حوالے سے سوال کیا تو انہوں نے بڑی خوبصورتی سے یہ کہہ کہ سوال ٹال دیا کہ جب شادی ہوگی تو پتہ چل جائے گا تاہم انہوں نے کترینہ سے رشتے پر کسی قسم کا کوئی تبصرہ پیش کرنے سے گریز کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں