The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کا وجود اولیاء کرام کے فیضان سے ہے، نور الحق قادری

گولڑہ شریف: وفاقی وزیر برائے مذہبی امور و بین المذاہب ہم آہنگی نور الحق قادری کا کہا ہے کہ پاکستان کا وجود اولیاء کرام کے فیضان سے ہے، ختم نبوت ﷺ کا منکر کل بھی کافر تھا اور آج بھی کافر ہے۔

گولڑہ شریف میں ختم نبوت ﷺ کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ حضوراکرمﷺکےنام پرقربان ہونا ہی آب حیات ہے، جو رسالت کا غلام ہوا اُسے بغیر کسی تحقیق کے مرتد قرار نہیں دیا جاسکتا۔

اُن کا کہنا تھا کہ  پاکستان کاوجودبھی اولیاکرام کےفیضان سےہے،وزیراعظم کےہوتےپاکستان کو کوئی نظریاتی اساس سےنہیں ہٹاسکتا، ہمارا اور تمام مسلمانوں کا دو ٹوک اعلان ہے کہ ختم نبوتﷺکامنکرکل بھی کافرتھااورآج بھی کافر ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ دنیا کا کوئی بھی نظام منکر کو مسلمان قرار نہیں دے سکتا البتہ جو شخص رسالت پر ایمان لایا اُسے بغیر تحقیق کے مرتد قرار نہیں دیا جاسکتا۔

وزیر اعظم کے معاون خصوصی زلفی بخاری کا کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ عمران خان نے ختم نبوت ﷺ اور ریاست مدینہ کی آواز بلند کی، یہ بات ہم فخر سے کہہ سکتے ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ دنیاکےسامنےتحفظ ختم نبوت کیلئےاقدامات بھی وزیراعظم نےتجویزکئے،حضور اکرم ﷺ ہر مکتبہ فکر، پوری انسانیت  کے لیے بہترین نمونہ ہیں،اسلام تلوارسےنہیں اولیائےکرام کی کاوشوں سےپھیلا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں