dastgeer پاکستان دہشت گردوں کےسامنے کبھی نہیں جھکے گا، خرم دستگیر
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان دہشت گردوں کےسامنے کبھی نہیں جھکے گا، خرم دستگیر

پشاور : وزیردفاع خرم دستگیر نے کہا ہے کہ پاکستان دہشت گردوں کےسامنے کبھی نہیں جھکے گا، پاک فوج کی بہادری اور بلند حوصلوں سے قوم مضبوط ہوئی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سی ایم ایچ پشاور کے دورہ کے موقع پرصحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، وزیردفاع نے اسپتال میں داخل سوات بم دھماکے میں زخمی ہونے والے افراد کی عیادت کی۔

وزیر دفاع خرم دستگیر نے زخمی اہلکاروں کی جرات اور بہادری کو سراہا، انہوں نے زخمیوں کے علاج معالجے پر اظہار اطمینان کرتے ہوئے ٹراماسنٹر میں شاندار طبی سہولیات کی فراہمی اور عملہ کی صلاحیتوں کی تعریف بھی کی۔

اس موقع پر دہشت گردی کے خاتمے کی جدوجہد جاری رکھنے کا اعادہ کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ ہمارے سپاہیوں کا حوصلہ بلند ہے، فوجیوں کی بہادری اور بلند عزم اورحوصلے سے قوم مضبوط ہوئی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان دہشت گردوں کے سامنے کبھی نہیں جھکے گا، دہشت گردوں کے مذموم عزائم کو ناکام بنایا جائے گا، حکومت نے دہشت گردی کو جڑسے اکھاڑنے کا تہیہ کر رکھا ہے۔

بعد ازاں وزیر دفاع خرم دستگیر نے کوہاٹ میں شہید ہونے والے کیپٹن جاذب رحمان کے گھر جاکر شہید کے والدین اور اہلخانہ سے تعزیت کی، لواحقین سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ قوم کی دعائیں ان کے ساتھ ہیں، اس موقع پر وفاقی وزیر دفاع خرم دستگیر نے 9ڈویژن کے شہداء کیلئےبھی فاتحہ خوانی کی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں