The news is by your side.

Advertisement

سانحہ حویلیاں، خواجہ سعد رفیق نے پی آئی اے کو کلین چٹ دے دی

کراچی: وفاقی وزیر ریلوے سعد رفیق نے پی آئی اے کو کلین چٹ دیتے ہوئے کہا ہے کہ جہاز پہلے سےخراب نہیں تھا،پروازوں میں تکنیکی ضابطوں پر سختی سے عمل کیا جاتا ہے۔

انہوں نے کراچی میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے رہے تھے پیپلز پارٹی پر شدید تنقید کی تاہم وزیراعلیٰ سندھ کو کراچی کے عوام کے لیے بہتر قرار دیتے ہوئے کہا کہ وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کراچی کے عوام کی خدمت کرنا چاہتے ہیں جس کی تکمیل کے لیے وفاقی حکومت وزیراعلیٰ سندھ کو ہر ممکن مدد فراہم کرے گی۔

انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی کی قیادت حکومت کے خلاف دھرنا دینے کی دھمکی کے بجائے مسائل کے حل پر توجہ دے تو زیادہ بہتر ہوگا سندھ میں غربت نے ڈیرے ڈالے ہوئے ہیں لوگوں کو پینے کے لیے صاف پانی بھی میئسر نہیں ہر ماہ تھر میں سیکڑوں معصوم بچے غذائی کمی کا شکار ہر کر اپنے والدین کو ہمیشہ کے لیے روتا چھوڑ جاتے ہیں۔


Saad Rafique comes down hard on PPP by arynews

حویلیاں کے مقام پر پی آئی اے طیارے کی تباہ ہونے پر ردعمل دیتے ہوئے وفاقی وزیر ریلوے سعد رفیق نے پی آئی اے کو کلین چٹ دے دی انہوں نے کہا کہ یہ تاثر غلط ہے کہ جہاز پہلے سے ہی خراب تھا، جہازوں کے اڑان بھرنے سے قبل تکنیکی ضابطوں پر سختی سے عمل کیا جاتا ہے۔

وفاقی وزیر نے پی پی کی قیادت کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ جب سے نواز شریف کی حکومت آئی ہے لوگوں نے پاکستان میں معاشی سرگرمیوں کا آغاز کیا ہے اور یہاں تجارتی منصوبے شروع کیے ہیں ورنہ آپ کی حکومت کے دوران کوئی تاجر پیسہ لگانے کو تیار نہیں تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں