The news is by your side.

Advertisement

بذریعہ سڑک سفر کرنے والے ہوشیار، سعودی حکومت نے خبردار کردیا

ریاض : سعودی عرب سے بحرین کا سفر کرنے والے افراد پر خاص پابندی عائد کی ہے جس پر عمل درآمد کے بعد ہی وہ لوگ کنگ فہد پل سے سفر کرسکیں گے۔

بحرین اور سعودی عرب کو جوڑنے والے کنگ فہد پل کی انتظامیہ نے کہا ہے کہ غیر ویکسین یافتہ گھریلو ملازمین اپنے کفیل کے بغیر پل کے راستے نہیں جا سکتے، گھریلو ملازمین کنگ فہد پل کے ذریعے مملکت سے باہر اسی صورت میں آجاسکتے ہیں جب وہ کفیل کے ہمراہ ہوں۔

اخبار 24 کے مطابق کنگ فہد پل انتظامیہ نے بتایا کہ’ پل کے راستے مملکت سے باہر جانے یا آنے کے لیے ضروری ہے کہ گھریلو ملازمین ویکسین یافتہ ہوں اور توکلنا ایپ پران کا صحت سٹیٹس امیون ہونا چاہیے۔

یاد رہے کہ ’کنگ فہد پل انتظامیہ نے حال ہی میں مملکت سے آمد ورفت کےلیے نئی پابندیاں جاری کی ہیں۔ یاد رہے کہ سعودی عرب اور بحرین کو جوڑنے والے کنگ فہد پل کی انتظامیہ نے مسافروں کے لیے سہولتیں فراہم کی ہیں۔

کنگ فہد پل کھولنے سے متعلق سوشل میڈیا پر اطلاع درست نہیں، وقت آنے پر بتا  دیا جائے گا | ایث نیوز

انتظامیہ نے مسافروں سے پی سی آر ٹیسٹ رپورٹ کی پابندی ختم کردی ہے۔ سعودی عرب آنے والوں پر اب ہوٹل قرنطینہ اور ہاؤس آئسولیشن کی پابندی ختم ہوچکی ہے۔

کنگ فہد پل انتظامیہ مملکت سے سفر کرنے والے سعودیوں سے کورونا ویکسین کی تینوں خوراکوں کا ثبوت طلب کررہی ہے جبکہ دوسری خوراک پر تین ماہ مکمل نہ کرنے والوں کو بوسٹر ڈوز سے استثنی دیا جارہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں