The news is by your side.

Advertisement

کویت: بیرون ملک پھنسے کویتی شہریوں کی واپسی میں مزید سہولت

کویت سٹی: کویت کی سول ایوی ایشن نے بیرون ملک پھنسے کویتی شہریوں کی واپسی کے لیے مزید سہولت فراہم کرنے کا اعلان کردیا۔

کویتی میڈیا کے مطابق سول ایوی ایشن کا کہنا ہے کہ تجارتی پروازوں کی بحالی کے بعد بیرون ملک پھنسے ہوئے شہریوں کی واپسی کے لیے اضافی پروازوں کے عمل میں سہولت فراہم کی جائے گی۔

جنرل ایڈمنسٹریشن آف سول ایوی ایشن کے ڈائریکٹر جنرل یوسف الفوزان نے اعلان کیا ہے کہ وہ ان ممالک سے ایئر لائنز کے لیے اضافی پروازوں کے عمل میں سہولت فراہم کریں گے جہاں پھنسے ہوئے شہریوں کے لیے اگلے ہفتے سے تجارتی پروازوں کی بحالی دوبارہ شروع کی جانی ہیں۔

الفوزان کا کہنا تھا کہ اس اقدام کا مقصد مسافروں کی واپسی کو ان غیر معمولی حالات خصوصاً کویت بین الاقوامی ہوائی اڈے پر آنے اور جانے والے مسافروں کی پروازوں کو 10 دن کے لیے روکنے کے بعد دوبارہ عمل میں لانا ہے۔

سول ایوی ایشن کی جنرل ایڈمنسٹریشن کے سرکاری ذرائع کے مطابق صرف برطانیہ سے کویت واپس آنے کے خواہشمند کویتی شہریوں اور کویت سے واپس برطانیہ جانے والے برطانوی شہریوں کے مابین ایئر لائنز دوبارہ کھول دی گئیں ہیں۔

یہ سہولت صرف کویتی اور برطانوی شہریوں کو دی گئی ہے تاکہ وہ اپنے ممالک سفر کے حصول کو ممکن بنا سکیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ پروازوں کا دوبارہ آغاز پہلے کی طرح ہی جاری رہے گا جیسا کہ کویت بین الاقوامی ہوائی اڈے پر آنے اور جانے والی تجارتی پروازوں کو معطل کرنے کے حکام کے فیصلے سے پہلے تھا۔

یہ فیصلہ آج بھی جاری ہے جیسا کہ 10 دن پہلے تھا جس کا مطلب یہ ہے کہ 35 ممالک پر پابندی فی الحال برقرار رہے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں