The news is by your side.

Advertisement

کویت: شہریوں اور غیر ملکیوں کو اہم ہدایت جاری

کویت سٹی: کویت ٹریفک ڈیپارٹمنٹ نے شہریوں اور غیر ملکیوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ سفر سے قبل ٹریفک جرمانے ادا کریں۔

تفصیلات کے مطابق کویت ٹریفک حکام نے خبردار کیا ہے کہ شہری اور غیر ملکی سفر سے قبل ٹریفک جرمانے ادا کریں، ورنہ سفر کی اجازت نہیں دی جائے گی۔

وزارت داخلہ کی جانب سے تجویز دی گئی تھی کہ جب ٹریفک خلاف ورزی پر عائد جرمانے ادا نہ کیے جائیں، غیر ملکیوں کے بیرونِ ملک سفر پر پابندی لگائی جائے، وزارت داخلہ دیگر وزارتوں سے کویتیوں اور غیر ملکیوں کے لیے ہر قسم کی سروس بند کرنے کے لیے بھی رابطہ کرنا چاہتی ہے، جب تک کہ وہ ادائیگیاں نہ کر دیں۔

واضح رہے کہ اس قسم کی سروس کئی خلیجی ممالک پہلے ہی سے موجود ہے، ٹریفک ڈیپارٹمنٹ اس تجویز کو وزیر داخلہ شیخ ثامر العلی کو پیش کرنے پر غور کر رہی ہے، تاکہ کویتی شہریوں اور غیر ملکیوں کے ٹریفک جرمانوں کو اکھٹا کیا جا سکے جس کا تخمینہ لاکھوں دینار ہے۔

ذرائع کے مطابق کویت میں ٹریفک کی خلاف ورزی کرنے والے شہریوں کی ایک بڑی تعداد یا تو قید ہے یا وفات پا چکی ہے جب کہ غیر ملکیوں کی ایک بڑی تعداد مستقل طور پر ملک چھوڑ چکی ہے۔

تارکین وطن کو ٹریفک جرمانوں کی ادائیگی کے بغیر ملک چھوڑنے سے روکنے کے لیے زمینی، سمندری اور ہوائی بندرگاہوں پر جرمانوں کی وصولی کے لیے خصوصی دفاتر قائم کرنے کی تجویز بھی سامنے آئی ہے۔

ٹریفک خلاف ورزی پر فون پر ٹیکسٹ میسج بھیجنے کی تجویز پر بھی غور کیا جا رہا ہے، جس میں بتایا جائے گا کہ خلاف ورزی کون سی ہے اور کتنا جرمانہ عائد کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں