The news is by your side.

Advertisement

کویت کا ویزا کیسے ملے گا؟ حکومت نے اہم اعلان کردیا

کویت : مملکت کے رہائشی امور کے شعبے نے خاندانی، تجارتی، سرکاری اور سیاحتی ویزوں کی درخواستیں وصول کرنا دوبارہ شروع کردی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کویت کی وزارت داخلہ نے مختلف کیٹگریز میں ویزے حاصل کرنے والے خواہشمند افراد کو خوشخبری سنادی۔

جنرل ایڈمنسٹریشن آف ریلیشنز اینڈ سیکیورٹی ڈیپارٹمنٹ کے ترجمان نے کہا ہے کہ کویتی کابینہ کے فیصلوں پر عمل درآمد شروع کیا جا رہا ہے جس کے تحت ویزوں کی فراہمی کی جائے گی۔

کویتی وزارت داخلہ میں جنرل ایڈمنسٹریشن آف ریلیشنز اینڈ سیکیورٹی ڈیپارٹمنٹ کے مطابق مملکت میں بتدریج معمول کی زندگی کی طرف واپسی اور شہریوں و رہائشیوں کو سہولت فراہم کرنے کی کوششوں کے تناظر میں اہم فیصلے کیے گئے ہیں۔

ان فیصلوں کے مطابق رہائشی امور سیکٹر نے منظور شدہ قانونی کنٹرولز اور شرائط و ضوابط کے مطابق انٹری ویزا (تجارتی، حکومتی اور سیاحتی) کے اجراء کے لین دین کو دوبارہ شروع کرنے کے ساتھ ساتھ فیملی ویزے پر ملک میں داخلے کی درخواستوں کو وصول کرنے کا اعلان کیا ہے۔

انتظامیہ نے اشارہ دیا ہے کہ گورنریٹس میں رہائشی امور کے محکمے طریقہ کار اور کنٹرول کے مطابق (جن میں سب سے اہم 500 دینار تنخواہ کی دستیابی ہے) بیوی اور 16 سال سے کم عمر بچوں کو فیملی ویزے میں شامل کرنے کی غرض سے انٹری ویزا جاری کرنے کے لیے وزارت داخلہ کی ویب سائٹ www.moi.gov.kw کے ذریعے پیشگی اپائنٹمنٹ بک کر کے لین دین حاصل کریں گے۔

انتظامیہ نے واضح کیا کہ تجارتی دوروں کے لئے انٹری ویزوں کا اجراء تمام تجارتی سرگرمیوں کے لیے منظور شدہ شرائط اور کنٹرول کے مطابق ہے جبکہ سرکاری دوروں کے لیے انٹری ویزے تمام وزارتوں اور سرکاری اداروں کے لیے ہیں اور الیکٹرانک فیچرز اور اسپیشل سروسز ڈیپارٹمنٹ میں نافذ حالات اور طریقہ کار کے مطابق ہیں۔

انتظامیہ نے نشاندہی کی کہ داخلے کے ویزوں کا اجراء صرف ان لوگوں کے لیے ہے جو کویت میں منظور شدہ ویکسین (فائزر، آسٹرا زینیکا، آکسفورڈ،اور موڈرنا ویکسین کی “دو خوراکیں جبکہ ” جانسن اینڈ جانسن ویکسین “ایک خوراک) میں سے ایک حاصل کر چکے ہیں۔

ان افراد کے لئے کیو آر کوڈ کے ساتھ اس کا سرٹیفکیٹ جمع کرانا ضروری ہے تاکہ یہ ثابت ہو سکے کہ منظور شدہ ویکسین وصول کی جاچکی ہے۔

دوسری جانب انتظامیہ نے گھریلو ملازمین کے لیے داخلے کے ویزے جاری کرنے کے لیے کام جاری رکھنے کی تصدیق کی جس کے اجراء کا اعلان سروس سینٹرز کی جنرل ایڈمنسٹریشن اور رہائشی امور کی جنرل ایڈمنسٹریشن نے کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں