fire لاہور: سلنڈر پھٹنے سے تیس دکانیں جل کر راکھ، قرآن کریم محفوظ رہا
The news is by your side.

Advertisement

لاہور: سلنڈرپھٹنے سے تیس دکانیں جل کرراکھ، قرآن کریم محفوظ رہا

لاہور : جوہر ٹاؤن میں گیس سلنڈر پھٹنے سے بھڑکنے والی آگ نے لاکھوں کا سامان پھونک ڈالا، قرآن کا نسخہ محفوط رہا،ایک دکان سے نکلنے والے شعلوں نے موٹر سائیکلیں، فرنیچر اور کراکری کی دکانوں کو بھی لپیٹ میں لے لیا، چار افراد جھلس کر زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے علاقے جوہر ٹاؤن حاکم چوک پر گیس بھرتے ہوئے گاڑی کا سلنڈر زور دار دھماکے سے پھٹ گیا جس کے بعد دکان میں رکھے کئی سلنڈر بھی دھماکے سے پھٹتے چلے گئے اور شدید آگ بھڑک اٹھی۔

آگ اتنی ہولناک تھی کہ اس نے دیکھتے ہی دیکھتے پوری مارکیٹ کی 30 دکانوں کو اپنی لپیٹ میں لے لیا، آسمان سے باتیں کرتے خوفناک شعلوں نے ارد گرد کھڑی موٹر سائیکلوں کو بھی راکھ کردیا۔

ابتدائی طور پر لوگوں نے وہاں اپنی مدد آپ کے تحت آگ بھجانے کی کوشش کی لیکن ناکام رہے، اس دوران چار افراد جھلس کر شدید زخمی ہوگئے جنہیں طبی امداد کیلئے قریبی اسپتال منتقل کیا گیا۔

فرنیچر اور کراکری کی تیس دکانوں میں رکھا سامان بھی نہ بچ سکا، فائر بریگیڈ کے عملے نے تین گھنٹے کی جدو جہد کے بعد آگ پر قابو پایا۔ جب تک آگ لاکھوں کا سامان بھسم کرچکی تھی۔

قرآن کریم کا معجزہ 

اس موقع پر قدرت کا نظارہ بھی دیکھا گیا کہ ایک دکان میں رکھا قرآن پاک کا نسخہ بالکل محفوظ رہا، البتہ اس میں رکھے ہوئے بڑے نوٹ جل کر راکھ ہوگئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں