The news is by your side.

Advertisement

لاہور قلندرز نے پی ایس ایل کی تاریخ بدل دی

لاہور: لاہور قلندرز نے پہلی بار پی ایس ایل کے سیمی فائنل میں کوالیفائی کر کے نئی تاریخ رقم کر دی، کرس لین کی دھواں دھار بیٹنگ کی بدولت قلندرز نے ملتان سلطانز کو 9 وکٹوں سے شکست دے کر فتح حاصل کر لی۔

لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں ہوم ٹیم نے سلطانز کا 187 رنز کا بڑا ہدف صرف 1 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کر لیا، کرس لین نے جارحانہ بیٹنگ کرتے ہوئے 55 گیندوں‌ پر 113 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی.

ان کی باری میں 8 شاندار چھکے اور 12 دلکش چوکے شامل تھے، جب کہ کپتان سہیل اختر 19 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے، آؤٹ ہونے والے واحد بیٹسمین فخر زمان تھے جنہوں‌ نے 35 گیندوں پر 57 رنز کی برق رفتار اننگز کھیلی، انہوں‌نے 2 چھکے اور 7 چوکے لگائے.

آج کی فتح کے ساتھ سیمی فائنل کے لیے ٹیمیں لائن اپ ہوگئیں، فائنل فور میں پہنچنے والی ٹیموں میں کراچی کنگز، ملتان سلطانز، لاہور قلندرز اور پشاور زلمی شامل ہیں۔

اس سے قبل ملتان سلطانز نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 6 وکٹوں کے نقصان پر 186 رنز بنائے۔ ملتان سلطانز کی جانب سے خوشدل شاہ شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے سرفہرست رہے اور انہوں نے 29 گیندوں پر 5 چوکوں اور 6 چھکوں کی مدد سے 70 رنز کی اننگ کھیلی ۔

ان کے علاوہ شان مسعود نے 42 اور روی بوپارہ نے 33 رنز بنائے۔ لاہور قلندرز کی جانب سے شاہین شاہ آفریدی نے دو ، وائس نے دو اور محمد حفیظ نے ایک کھلاڑی کو پولین کی راہ دکھائی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں