The news is by your side.

Advertisement

لاہور: اسٹریٹ کرائم وارداتوں میں اضافہ، شہری قیمتی اشیاء سے محروم

لاہور : سمن آباد میں ڈاکو کار سوار شہری کو لوٹ کر فرار ہوگئے، اسلام پورہ میں بزرگ شخص کو لوٹ لیا گیا، انارکلی میں رہزنوں نے خاتون کا پرس چھین لیا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں اسٹریٹ کرائم کی شرح تشویشناک حد تک اضافہ ہوگیا، دن کا اجالا ہو یا رات کا اندھیرا جرائم پیشہ افراد سے کسی وقت بھی کوئی شخص محفوظ نہیں ہے۔

پنجاب حکومت کی جانب سے سیف سٹی قرار دیئے جانے والے شہر لاہور میں میں ڈاکو راج قائم ہوگیا، سرعام وارداتیں کرنے والے جرائم پیشہ افراد پوری طرح آزاد ہیں۔

اطلاعات کے مطابق سمن آباد میں موٹر سائیکل سوار مسلح افراد کارسوار کے پاس آئے اور اسے اسلحہ کے زور پر یرغمال بنا کر باآسانی فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے، چند لمحوں میں ہی شہری نقدی اور قیمتی موبائل فون سے محروم ہوگیا۔

دوسری جانب اسلام پورہ میں موٹرسائیکل سوار ڈاکوؤں نے بزرگ شہری کو بھی نہ چھوڑا، فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ لوٹ مار کرکے فرار ہونے والوں کی بائیک کا نمبر بھی نمایاں ہے۔


مزید پڑھیں: لاہور، ٹارگٹ کلنگ اوراسٹریٹ کرائم کی وارداتوں میں اضافہ


اس کے علاوہ لاہور کے پر رونق علاقے انارکلی میں موٹرسائیکل سوارملزمان پلک جھپکتے میں شاپنگ کیلئے آنے والی ایک خاتون سے اس کا پرس چھین کر فرار ہوگئے، لوٹ مار کی مسلسل ہونے والی وارداتیں انتظامیہ کی کارکردگی پر سوالیہ نشان ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں