The news is by your side.

Advertisement

پہاڑ موٹر سائیکل سوار کے پاس گر پڑا، خوفناک ویڈیو وائرل

آپ نے لینڈ سلائیڈنگ کے بہت سے مناظر کی ویڈیوز تو دیکھی ہوں گی جن میں پہاڑوں کو ٹوٹ کر گرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔

ایک ایسی ہی خوفناک ویڈیو بھارت کی ریاست اترکھنڈ کی بھی سامنے آئی ہے کہ جہاں ایک پہاڑ سے اچانک مٹی کے تودے اور بڑی سی پتھریلی چٹان ٹوٹ کر گرتی ہے۔

یہ خوفناک واقعہ چمبا ہائی وے پر پر پیش آیا، اس ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح اچانک ایک اونچے پہاڑ سے مٹی کے تودے گرتے ہیں۔

ٹائمز آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق لینڈ سلائیڈنگ سے مبینہ طور پر زیر زمین پانی کی پائپ لائن کو نقصان پہنچا اور گاڑیوں کی نقل و حرکت بھی متاثر ہوئی۔

ابتدائی طور پر پہاڑ سے گرنے والے چھوٹے بھاری پتھروں کی وجہ سے شاہراہ کو تقریباً 12.30 بجے بند کر دیا گیا تھا، جس کی وجہ سے اس کے دونوں اطراف گاڑیوں کی لمبی قطاریں لگ گئیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ مٹی کے تودے زوردار آواز کے ساتھ نیچے سڑک پر گرتے ہیں اور وہاں کھڑے سیاح اس منظر کو اپنے کیمروں میں محفوظ کررہے ہیں۔

ویڈیو میں ایک منظر تو بہت ہی خطرناک ہے کہ پہاڑ ٹوٹنے کے ساتھ ہی صرف چند لمحوں قبل ایک موٹر سائیکل سوار سڑک پر سے گزر رہا ہے لیکن وہ معجزاتی طور پر وہ کسی نقصان سے محفوظ رہا۔

یاد رہے کہ بھارتی ریاستوں اترکھنڈ اور ہماچل پردیش کے کچھ علاقوں میں گزشتہ چند ہفتوں سے موسم کی شدید خراب صورتحال دیکھی جا رہی ہے۔

اس موقع پر پتھروں کو دھول کے بادل کے درمیان ڈھلان سے نیچے گرتے دیکھا جا سکتا ہے، وہاں کچھ گاڑیاں بھی کنارے پر موجود تھیں جہاں لینڈ سلائیڈنگ ہوئی۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں