The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کو بچانے سعودی جہاز اور شہزادہ نہیں آئے گا، لطیف کھوسہ

اسلام آباد : پیپلز پارٹی کے رہنما سردار لطیف کھوسہ ایڈووکیٹ کا کہنا ہے کہ نواز شریف کچھ بھی کرلیں اڈیالہ توجائیں گے، نواز شریف کو بچانے سعودی جہاز اور شہزادہ نہیں آئے گا۔

تفصیلات کے مطابق پی پی رہنما اور سابق گورنر پنجاب سردار لطیف کھوسہ ایڈووکیٹ نے اےآروائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کچھ بھی کرلیں اڈیالہ توجائیں گے، نوازشریف کے جیل جاتے ہی ن لیگ ٹکڑوں میں بٹ جائیگی۔

لطیف کھوسہ کا کہنا تھا کہ نوازشریف کی وجہ سےنوازلیگ بحران کاشکارہے، نواز شریف کو بچانے سعودی جہاز اور شہزادہ نہیں آئےگا، بیرونی قوتوں نے نوازشریف سے منہ موڑلیا ہے۔

سابق گورنر پنجاب نے کہا کہ گورنر اسٹیٹ بینک کا انجام ایس ای سی پی چیئرمین جیسا ہو گا ، نوازشریف من پسندافسران کوماورائےقانون تعینات کررہا ہے۔

نیب پر تنقید کرتے ہوئے انکا کہنا تھا کہ نیب نے دہرامعیار اختیار کررکھا ہے، نیب اہلکاروفاق کے نہیں آئین کی پاسداری کے ملازم ہیں۔


مزید پڑھیں :  نواز شریف نے قومی دولت کو لوٹا، جمہوریت کو نقصان پہنچایا، لطیف کھوسہ


یاد رہے پیپلز پارٹی کے رہنما اور سابق گورنر پنجاب سردار لطیف کھوسہ کا کہنا تھا کہ  نواز شریف نے قومی دولت کو لوٹا، جمہوریت کو نقصان پہنچایا، پیپلز پارٹی آئین اور جمہوریت کے ساتھ کھڑی ہے، سیاست میں کوئی حتمی چیز نہیں ہوتی۔

سابق گورنر پنجاب کا کہنا تھا کہ شہباز شریف کے حکم پر ماڈل ٹاؤن میں لوگوں پر فائرنگ کی گئی، 14 لوگوں کو قتل کرنے کے بعد کسی کو بھی گرفتار نہیں کیا گیا، سانحہ ماڈل ٹاؤن پر پولیس اہلکار وعدہ معاف گواہ بننے کے لیے تیار ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں