The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کار پر فائرنگ، سندھ بارکونسل کے سیکرٹری ایڈووکیٹ عرفان مہر جاں بحق

کراچی : شہر قائد میں موٹرسائیکل پرسوار 2 نامعلوم ملزمان نے گاڑی پر فائرنگ کرکے سندھ بارکونسل کے سیکرٹری عرفان مہر کو قتل کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں ٹارگٹ کلنگ کا ایک اور واقعہ سامنے آیا، جہاں گلستان جوہر بلاک 13 میں نامعلوم ملزمان کی جانب سے کار پر فائرنگ۔ کی گئی ، جس کے نتیجے میں کار سوار سندھ بار کونسل کے سیکرٹری عرفان مہر جاں بحق ہوگئے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ سندھ بار کونسل کے سیکریٹری عرفان مہرکوٹارگٹ کلنگ کا نشانہ بنایا گیا ، عرفان مہربچوں کواسکول چھوڑنے جارہے تھے۔

واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج اےآروائی نیوزکوموصول ہوگئی ہے ، ویڈیو میں 2موٹرسائیکل سوارمسلح ملزمان کو کار روکتے دیکھاجاسکتاہے ، مسلح ملزمان نےطالب علموں کےسامنےعرفان مہرپرفائرنگ کی اور مسلسل گاڑی پر فائرنگ کے بعد باآسانی فرار ہوگئے۔

واقعے کے بعد نعیم قریشی سمیت وکیلوں کی بڑی تعداداسپتال پہنچ گئی، نعیم قریشی کا کہنا ہے کہ ایڈووکیٹ عرفان 34ہزاروکیلوں کا سیکریٹری تھا، ہم اس واقعے پرہڑتال کی کال دے رہے ہیں۔

کراچی بار ایسوسی ایشن کی جانب سے ہڑتال کی اپیل کردی گئی ہے، سیکریڑی عامروڑائچ نے کہا ہے کہ وکلا آج عدالتوں میں پیش نہ ہوں ، کراچی بار دہشت گردی کےاس واقعےکی مذمت کرتی ہے، ملزمان کوفوری گرفتار کرکے سزا دی جائے، عرفان مہر ایک قابل وکیل تھے۔

سندھ ہائیکورٹ بار کیجانب سے بھی عرفان مہرکے قتل کی مذمت کی گئی ، صدر ہائیکورٹ بارصلاح الدین احمد کا کہنا ہے کہ عرفان مہر کاقتل لاقانونیت کی انتہا ہے۔

حیدر امام رضوی کا کہنا ہے کہ عرفان مہربچوں کو اسکول لیجارہےتھےفائرنگ کانشانہ بنایاگیا،عرفان مہرسندھ بارکونسل میں سیکریٹری کےفرائض انجام دےرہےتھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں