The news is by your side.

Advertisement

لیہ: دو گاڑیوں میں خوفناک تصادم، 7 افراد جاں بحق

لیہ:  صوبہ پنجاب کے ضلع لیہ میں دو گاڑیوں کے درمیان خوفناک تصادم کے نتیجے میں 7 افراد جاں بحق جبکہ 15 افراد زخمی ہوگئے ہیں۔

ریسکیو ذرائع کے مطابق لیہ کی تحصیل چوک اعظم میں گولہ اڈا کے قریب 2 گاڑیاں ٹکرا گئیں، جس کے نتیجے میں 5 افراد موقع پر ہی جاں بحق جبکہ پندرہ سے زائد زخمی ہوئے، جاں بحق ہونے والوں میں 3 بچے اور خاتون بھی شامل ہیں۔

ذرائع کے مطابق حادثہ اتنا شدید تھا کہ دونوں گاڑیاں مکمل طور پر تباہ ہوگئیں ، جائے حادثے پر قیامت صغریٰ کا منظر رہا، شدید زخمی امداد بُری طریقے سے گاڑیوں میں پھنس گئے اور مدد کو پکارتے رہے۔

واقعے کی اطلاع ملنے پر امدادی ٹیمیں جائے حادثے پر پہنچی اور لاشوں وزخمیوں کو گاڑیاں کاٹ کر ٹی ایچ کیو اسپتال منتقل کیا گیا۔

ریسکیو ذرائع کا کہنا ہے کہ حادثے کا شکار مزید دو زخمی دوران علاج اسپتال میں دم توڑ گئے جس کے بعد ٹریفک حادثے میں جاں بحق افراد کی تعداد 7 تک جاپہنچی۔

ادھر اسپتال ذرائع کا کہنا ہے کہ گولہ اڈا ٹریفک حادثے کے بیشتر زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے، جس کے باعث اموات میں اضافہ کا خدشہ ہے، اسپتال میں ایمرجنسی نافذ ہے اور مقامی افراد سے خون کے عطیات کی اپیل کی گئیں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں