The news is by your side.

Advertisement

عجب پریم کی غضب کہانی، کترینہ اور رنبیر پھرسے ایک ساتھ منظر عام پر

بالی ووڈ کی باربی ڈول جوڑی کترینہ کیف اور رنبیر کپور ایک طویل عرصے کے بعد ہدایتکار انوراگ باسو کی فلم جگا جاسوس میں ایک ساتھ جلوہ گر ہونے والے ہیں۔

کترینہ کیف اور رنبیر کپور نے ماضی کی تمام تلخیوں کو بھلاتے ہوئے ایک بار پھر ایک ساتھ کام کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے اور آخر کار فلم جاگا جاسوس کی عکس بندی کا شیڈیول طے پا گیا ، فلم کی بیشتر عکس بندی ماراکش میں کی جائے گی ۔

رنبیر کپور اور کترینہ کیف کے درمیان معاشقے کی خبریں طویل عرصہ زبان زدعام رہی ہیں جب کہ دونوں اداکاروں کی کئی دنوں سے ایک دوسرے سے کنارہ کشی اختیار کرنے کی خبروں کے چرچے ہیں جس کے بارے میں دونوں اداکار لب کشائی کرنے سے کترا رہے ہیں۔

CicRVfhWgAAFYGU

تاہم اداکار رنبیر کپور اور کترینہ کیف نے ماضی کے اختلافات بھلادیئے ہیں دونوں بالی ووڈ اسٹارز کی فلم’جگا جاسوس‘ کیلئے ڈانس کرتے ریہرسل کی ویڈیو اور کچھ تصاویر سماجی ویب سائٹ کے ذریعے منظر عام پر آگئی ہے۔

CiaxQnFUgAQ4bky

منظر عام پر آنے والی ویڈیوز میں رنبیر اور کترینہ کو ایک ساتھ خوشگوار موڈ میں دیکھا جاسکتا ہے،ویڈیوز میں دیکھا جاسکتا ہے کہ گانے کی ریہرسل ماراکش کے ایک بازار میں کی جارہی ہیں۔

CiWUwGrWUAA8aXO

واضح رہے رنبیر کپور اور کترینہ کیف کے درمیان بریک اپ کے بعد فلم کی شوٹنگ کھٹائی میں پڑ گئی تھی تاہم اب ایک بارپھردونوں اداکار اپنے مداحوں کو ساتھ نظر آئینگے۔

CiQxUN-WgAAQwg6

CiPLW8sWkAETgLY

بالی ووڈ کے ہدایتکار انوراگ باسو کی فلم جگا جاسوس کے بارے میں کہا جا رہا کہ یہ فلم رواں سال جون میں نمائش کے لئے پیش کی جائے گی۔

CiWUwIkWsAI5Dlo

یاد رہے کہ اداکارہ کترینہ اور رنبیر کپور پہلے بھی فلم عجب پریم کی غضب کہانی اور فلم رجنیتی میں بھی جلوہ گر ہوچکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں