انناس کے پتوں سے بنا لیدر -
The news is by your side.

Advertisement

انناس کے پتوں سے بنا لیدر

آپ کو لیدر سے بنے ہینڈ بیگز اور جوتے وغیرہ بہت پسند ہوں گے۔ فلپائن میں انناس کے پتوں سے ایسا لیدر بنایا جارہا ہے جو دیکھنے میں بالکل اصل لیدر جیسا لگتا ہے۔

جب بھی آپ لیدر استعمال کریں تو یاد رکھیں کہ اسے جانوروں کی جلد سے بنایا جاتا ہے اور اس کے لیے جانوروں کو بہت اذیت ناک عمل سے گزرنا پڑتا ہے۔ مختلف مشینوں کے ذریعہ زندہ جانوروں کے جسم سے ان کی جلد کھینچی جاتی ہے جس سے کچھ جانور تو ویسے ہی تکلیف کے باعث مر جاتے ہیں۔

چونکہ جانوروں کی جلد انہیں سردی اور گرمی سے بچاتی ہے تو بچ جانے والے جانور بعد میں موسموں کی شدت کی تاب نہ لاتے ہوئے مرجاتے ہیں۔

pine-4

تصور کریں یہ عمل اگر آپ کی جلد کے ساتھ کیا جائے؟

فلپائن میں جانوروں کی اسی اذیت کو مدنظر رکھتے ہوئے پائن ایپل کے پتوں سے لیدر تیار کیا جارہا ہے جسے پائناٹیکس کا نام دیا گیا ہے۔

pine-2

جب انناس کی فصل کٹنے کا وقت آتا ہے تو اس کے پتے کسانوں کے لیے بے کار ہوتے ہیں اور وہ اسے ایسے ہی چھوڑ دیتے ہیں۔ اسے لیدر کی شکل میں ڈھالنے کے لیے مختلف کیمیائی عوامل سے گزارا جاتا ہے۔ یہ کاٹنے اور سینے میں آسان ہوتا ہے اور اس پر ہر طرح کی پرنٹنگ باآسانی کی جاسکتی ہے۔

جوتوں کی معروف کمپنی پیوما سمیت کئی کمپنیاں اسے اپنی مصنوعات بنانے میں استعمال کر رہی ہیں۔

pine-3

اس لیدر کو کاشت کرنے کے لیے اضافی زمین، پانی یا فرٹیلائزر کی ضرورت نہیں بلکہ یہ کسانوں کو اضافی آمدنی فراہم کر رہی ہے۔ یہی نہیں انناس کی کاشت کرنے والے ممالک میں یہ ایک منافع بخش صںعت کے طور پر ابھر رہی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں